Manglet du noe?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Var det noe etter du fødte som du plutselig kom på du hadde glemt å handle inn? Hva? :)

Var overhodet ikke forberedt, hadde nettopp flyttet og lille kom i uke 37. Hadde et plagg i st. 56 og han var så liten at han trengte st. 50 i noen uker. Svigermor kom heldigvis med hjemmestrikket hentesett på sykehuset. Så hadde jeg ikke vasket klærne heller eller kjøpt inn bleier.. :p Ellers måtte det handles inn litt ammegreier som feks pumpe, men det ville jeg vente med for å se om jeg fikk til ammingen.

Klær i strl 50!! Hadde litt, men langt fra nok. Alle fortalte meg at det ikke var nødvendig å kjøpe klær i strl 50, for det fikk mann så mye av i gave... FEIL! Vi har fått MASSE klær, i strl 68 og oppover..

Jeg mangla leppomade. :)

Klær i str 50. Han er 5 uker på onsdag og bruker enda str 50. Synes jeg ikke gjør noe annet enn å vaske klær fordi vi går tom.

Brystpumpe manglet jeg. Og kluter til å ha på stellebordet under rumpen til mini. Er mange håndklær til vask hver dag gitt! :P

Slange til badekaret!:-P Arva stellebord, og slangen var ødelagt.. Så det var ikke før i går han fikk sitt første ordentlige bad, han blir tre uker på onsdag..!:-P Men han har vært jevnt vasket med klut da, og bada i vasken;) Men ble liksom litt mer ordentlig da han fikk tatt i bruk badekaret sitt:-)
Ellers hadde jeg ikke kjøpt amme bh'er, men det var med vilje:-)

Nok klær i str 50, alle trodde han skulle bli veldig stor, men nå er hsn tre uker og bruker fortsatt 50. Så pappan måtte på shopping når vi var på sykehuset :)

Klær i små nok størrelse. Veldig fint at vi fikk litt av pappa og kjæresten. Bleier i små nok størrelse, men hadde 3 pakker engangsbleier som holdt til i går og nå sitter tøybleiene bedre. Diverse annet småtteri som vi har ordnet senere :-)

Føler ikke vi manglet noe egentlig.. Men i dag hadde hun en stor buse som gjorde det vanskelig å puste med nesa.. Fikk den ut til slutt med fuktig papir men tror vi skal kjøpe en sånn nesesuger - kan vel være greit å ha! :-)

Manglet klær!! Hadde med flere skift i str 50 i tillegg til tre små hentesett. Alt var for smått....!

Føler ikke vi manglet noe egentlig.. Men i dag hadde hun en stor buse som gjorde det vanskelig å puste med nesa.. Fikk den ut til slutt med fuktig papir men tror vi skal kjøpe en sånn nesesuger - kan vel være greit å ha! :)

Vil anbefale og bruke tørre q-tips også, og bare rulle rundt i åpningen på nesa, de får godt tak på snørra. :)

Nok klær I str. 50. Han var 3500g og 50 cm, så helt normal. Er nå 4 uker, og bruker fortsatt 50. Heldigvis fikk jeg låne en del av ei venninne :)

Manglet/mangler også ulldress i str 50/56. Ja, også manglet vi smokk.

Back
Topp