mangler symptomer..

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Jeg er 7+3 I dag (skal på tidlig ul 7+6). Symptomene mine har vært: oppblåst, forstoppet, trøtt og ømme bryst. blir av og til akutt dårlig, men det er sjelden.

I går forsvant alt som kan kalles oppblåst og forstoppet. Er nå like flat som før graviditet. I tillegg er brystene mindre ømme. Er veldig bekymret for om dette er en ma...har andre opplevd at symptomene forsvinner sånn plutselig?

Som om jeg skulle sagt der selv.. Har hatt de samme symptomene som du, og i starten var jeg veldig takknemlig for at jeg var så fin i formen. Nå derimot bekymrer jeg meg bare.. Har ikke legetime før 25.juni, er så lenge å vente på om det faktisk er liv der...

Eneste måten å finne ut om alt er bra på, er vel UL. Jeg mistet alle symptomene når jeg hadde MA, men når det er sagt: jeg har også opplevd å miste symptomene i uke 7 til tross for at alt var i orden! Det er normalt at symptomene varierer veldig!

Krysser fingrene for at alt er bra!

Jeg mangler også symptomer! Eller.. jeg har jo noen, men jeg hadde alltid trodd de skulle være så mye verre. Spesielt når jeg leser andre her inne sine symptomer. Jeg er litt oppblåst (mindre nå enn i uke 6-7), oftere sulten og mer trøtt. Blir spennende på UL om 4 dager :)

Jeg har gode og dårlige dager med symptomer (kvalme, mye luft og føles ut som jeg sulter ihjel), så nyter dagene som er gode mens jeg kan :D

Back
Topp