Mangler kunn bleier...

løven

Glad i forumet
og smokker. I dag har vi vært å handlet inn resten an de tingene som skulle være på plass før ting skjer. Men går hele tiden med en tanke i hode og det er at noe viktig har vi glemt, finner ikke ut av hva det måtte være men...
Kjøpte helseteppe, gasskluter, vaskekluter, fleeceteppe og pysjamaser[:D][:D].
Er det flere som føler de har sånn nesten kontroll over ting som må handles?

Jeg TROR jeg bare mangler bleier.

Den følelsen har egentlig jeg også, TROR så mye rart jeg...[:D]

He he ja det hørtes ut som om du er klar ja, febermåler har jeg helt glemt jeg... det var godt du nevnte det. Har du kjøpt det som en tar i øret eller går du for det gode gamledagse?

Har dere husket tisselaken nå da jenter???? Kjempe praktisk og ha under lakenet til babyen. Kunne ikke klart meg uten selv.
Klem

Ser at det er mange av dere som nevner at dere har ALT av klær[8|]
Jeg har fått råd om å ikke kjøpe så mye klær til den lille, jeg.. for de får jo ofte så mye klær i barselgave[8|]

DET har jeg ikke tenkt på.. VANNET :|

Dere har jo kommet langt med innkjøpene [:)].
Senga får vi ikke før etter nyttårsaften, bleier er ikke kjøpt inn, ikke smokker, klær er ikke vasket, vaskeklutene er ikke sydd/vasket...[&:]. Er jeg sent ute eller innenfor rimelig tid? [8|]. Jeg mener, man vet jo aldri, fødselen kan jo plutselig starte.. Får satse på at alt blir fixet mens jeg er på føden isåfall (hehe, ja jeg tror på mirakler noen ganger...).

Huffda.. Jeg har ikke klart noe av det der så og si.. Å ikke kommer det mer før etter nyttår heller.. Er det litt sent kanskje? (34+1 nå) Vi har senga, vogna, stellekommoden og stolen klar.. Og en hel dunge pledd og helsetepper! Har ikke vaska noe klær, bare sengklærne.. Ingen oljer eller kremer.. Ingen babysitter eller temp-greie (skal ha en sånn til panna/tinningen) Ingen bleier eller smokker.. Ingen undertøy til mor (som KUN har string truser) Ingen vippestol eller krabbeteppe.. Tja, kanskje jeg må få fingern ut..? Ikke har jeg pakket baggen ennå heller.. Samboern etterlyste den faktisk idag.. DA er det nok på tide.. *sukk* Er bare sååå sliten og lei..

har ikke så mye klart her til babyen. klær har æ vasket etter Emma. Men d er storsett det...
Skal nok bynne å tenke på resten i rom jula...

Back
Topp