Mangler jern, hvilken tilskudd anbefaler dere ?

Jeg ble anbefalt 40 mg om dagen, tar derfor den som heter «jern» fra nycoplus som er 27 mg. Er 15 mg i multivitaminene jeg også tar daglig.

Jeg tar 65 mg daglig, mener de heter Ferromax.

Hjelper også en del å kutte ut koffein, aldri drikke melk til måltider, alltid tilføye c-vitaminrike matvarer til måltider..

I tillegg til jernholdig mat selvsagt.

Tar niferex sammen med appelsinjuice. På sykehuset og hos legen her anbefaler de å bare ta annenhver dag, fordi kroppen ikke klarer å ta opp så mye som man tidligere trodde

Du går til svangerskapkontroll, sant? Spør på neste time,eller ta en telefon å spørre. Jeg er ikke lege/jordmor

Du går til svangerskapkontroll, sant? Spør på neste time,eller ta en telefon å spørre. Jeg er ikke lege/jordmor

Skjønner jo du ikke er lege / jordmor daahh..

Var der igår og hun sa jeg kunne ta 100 mg annen hver dag. Var bare at d slurret litt for meg..

Disse tar jeg også, men jeg tar to stk.

Hvordan takler magen din det? Jeg har nå tatt 65 mg seks dager på rad, og det går greit. Tar de sammen med Idoform. Lurer på om jeg blir forstoppet – jeg har slitt med hyppig diaré fram til nå. Kanskje de nøytraliserer hverandre, det hadde vært fint. :D

Hvordan takler magen din det? Jeg har nå tatt 65 mg seks dager på rad, og det går greit. Tar de sammen med Idoform. Lurer på om jeg blir forstoppet – jeg har slitt med hyppig diaré fram til nå. Kanskje de nøytraliserer hverandre, det hadde vært fint. :D

Har bare brukt det siden onsdag så litt tidlig å si. :P Har dog vært litt treigere i magen siste dagene, men det var nesten en lettelse etter å ha hatt det heftig i andre retninga i helga som var. Trodde seriøst det var noe på gang, sånn knip var det. :hilarious: Tar tilskuddet sammen med noe mat da, eller en kiwi. Og drikker litt appelsinjus også, men det er mest for opptaket sin del.