Manglende matlyst....

Enhjørningen

Glad i forumet
Noen andre som mangler matlyst etter kvalmen er borte....?

Kvalmen er nesten helt borte.....men jeg sliter med å få mat i meg...
Har ikke spist skikkelig middag på over 6 uker.... [:'(]
Føler meg helt tom...kommer meg ikke ovenpå med energi....

stikk motsatt her...[8|]

ORIGINAL: Bebibooms

stikk motsatt her...[8|]

Jeg er sulten konstant føler jeg..

Nja.. Blir lett sulten, men orker ikke noe særlig. Dessuten er det veldig få middagsretter som frister. Blir kvalm av bare tanken på kjøtt.
Brødskiver med brunost eller ost og skinke og frokostblandinger det nok det jeg spiser mest.

Sulten er jeg også støtt.

Mye nettopp fordi jeg ikke har matlyst.

Jeg spiser lite, for jeg har ikke lyst på noe, og orker ikke mye. Men jeg er gjerne sulten nesten rett etterpå. for jeg spiste meg ikke mett. Har ikke vært mye plaget med kvalme, men dette plager meg. Jeg er konstant sulten. Og orker ikke mat.

har hatt dårlig matlyst hele veien, men har klart å finne endel matvarer som går greit å spise til tross, som ikke stopper opp i munnen(endel ting jeg ikke klarer å svelge)

men prøv med noe litt friskt kanskje??
spiser stort sett bare pepper makrel på skiva nå, det går ned i alle fall[:)]

Jeg er også slik.. Spiser litt, og så blir det helt stopp.. Så derfor er jeg sulten hele dagen[&:]

Eneste jeg synes smaker godt nå er brødskive med brunost, puffet ris med melk, og gryterett eller lasagne[:D]

Mangler matlyst eg også, så her tvinge det ned[&o] 

Har ikke den største matlysten jeg heller...Jeg spiser bakerivarer(horn,baguetter,rundstk),og det spiser jeg til frokost,lunsj,middag og kvelds. Også får jeg i meg endel frukt som epler,bananer og fersken. Og det spiser jeg hver dag,orker ikke noe annet,og har null energi.

Ser det er flere som spiser mye karbohydrater (slik som meg). Det metter jo ikke så lenge om gangen og da er det ikke rart vi lette blir sultne igjen når posjonene i tillegg er mini.
Jeg oppdaget en ny ting i dag som går fint ned og i tillegg er rikt på proteiner. Renskåret kyllingkjøtt (i små biter) fra grillet kylling. Det metter jo litt også.
Ellers så fungerer egg på brødskiva også bra for meg.

At magen min ikke har slått seg helt vrang skjønner jeg ikke. Jeg spiser normalt lite brødmat pga. akkurat dette, men NÅ er det ikke noe problem. Veldig bra det da.

Back
Topp