Manglende mage

fr0u

Blir kjent med forumet
Dette har vel blitt skrevet om tidligere. Meeeen, er det flere enn meg som sliter med fraværet av babymage?

Er 15+2 i dag, og magen er bittelitt større, men ingenting som ligner på noe babymage akkurat (hører med doppleren et par ganger i uka for å være sikker på at det er en liten der inne).

Det er vel egentlig bare en fordel å ikke ha så stor mage, men nå når det endelig er offentlig hadde det vært moro å kunne begynne å vise det litt.

Flere som "sliter" med dette? Eller kanskje det motsatte.
Det er rart hvordan det ikke finnes noen fasiter ved graviditet!

Eg har ganske mye å ta i fra før av så eg ser jo ikkje noe forskjell, men kjenne d jo på jakker og sånt + maen seie at magen ser mer ut som en babymage no enn før.. men eg e litt mer skeptisk må eg si..:P

Har ikke noe særlig babymage enda, tror ikke den blir å komme før det blir litt mer størrelse på livmor og baby :)
Har litt mage fra før av så det kan være derfor det ikke synes noe særlig på meg :b

På kveldstid er jeg oppblåst, og da synes jeg det kan se ut som en babymage. Men på dagtid og med klær på, så synes jeg det foreløpig er ganske likt som før.

Har kommet litt mage her, men ser egentlig bare ut som at det har vært en innmari koselig jul :p

Ingen mage, merker at buksene er stramme, men ikke noe mer. Er 15+1 :-) magen kommer vel etter hvert.

Magen kom så vidt i jula, men jeg innbiller meg at jeg bare ser ut som om jeg har spist for mye i jula. Det er liksom ikke en sånn hard stram babymage :(

Magen kom sist i uke 18-20 hos meg :-)
Tviler sterk på at den kommer fortere denne ganga.

Jo,jeg er tydelig større,men heller ikke min er særlig stram da ;-)

Jeg kjenner livmora godt nå, men ingen babymage ennå akkurat. Men klær sitter mye trangere enn før. Så selve magen, med litt for mye flesk, har blitt mye hardere de siste ukene og jeg orker ikke trange bukser. Veldig spent på når det blir tydelig :)

Da eg gikk gravid førstegangen gikk det tid før magen kom. Men om du er høy og slank fra før har jeg erfart med venninner at magen kommer litt senere der. Det er litt mer plass å ta av enn av oss andre litt mer kompakte :p
Men håper den kommer snart ;)

Ikke så mye mage her heller (13 uker), i hvert fall ikke om morgenen når jeg akkurat har stått opp. Den blir litt større utover dagen, men det er jo bare luft.

Da jeg ventet første var det såvidt jeg hadde en bitteliten kul da jeg var på ordinær ultralyd rundt uke 19-20, og jeg brukte en vanlig dongeribukse til jeg var 6-7 måneder på vei. Andre gang var jeg diiiger, fikk mage tidlig, og den endte opp helt absurd gigantisk. Håper jeg denne gangen kan få en mage litt mer lik den jeg hadde første gang, den var litt lettere å bære.

Savnet mage lenge jeg.
Men etter jula har den poppet fram! :-)
Er nå ca. 12 uker, og sambo sier at graviditeten ikke er mye hemmelig lenger. ;-)

Back
Topp