manglende lyst...

momy

Elsker forumet
vi prøver å få barn og min sexlyst vil jeg karakterisere for normal.de siste to-tre mnd har det derimot vært sånn at etter mens og fram mot EL har jeg normal lyst og vi har sex annenhver til hver tredje dag. rundt EL er jeg derimot ganske så "overlysten" og det blir hver dag ( noen ganger flere ganger på en dag)![:D] ingen klager fra min kjære selvfølgelig![;)] men noen dager etter at EL er over,så forsvinner absolutt all lyst!! jeg blir frustrert! for ikke å snakke om min kjære og det forstår jeg godt! fra mye til ingenting er en kjip overgang! uansett hva jeg gjør for å få tilbake lysten,så vil jeg heller gjøre alt mulig annet enn å ha sex...! kan det være psykisk,siden vi prøver å få barn eller er jeg kanskje bare blitt sånn? er det noen andre som har det sånn? eller noe liknende?
 
Tror det er ganske vanlig å ha det sånn som du beskriver det...jeg/vi har det ihvertfall sånn. Går ikke fra Masse til Ingenting - men mye mindre ihvertfall. Det kan jo kanskje være litt psykisk også, hvis dere er Veldig oppsatt på å få barn Nå. Det beste er å ikke tenke så mye på det, og bare kose seg med hverandre, og ta det som det kommer:) Kanskje lettere sagt enn gjort men...Det er ofte folk sier at de ikke fikk barn før de begynte å slappe av, og ikke tenkte på det. Lykke til!
 
Viktig å ikke tenke for mye på at man prøver å få barn tror jeg, skal jo ikke bli sånn at man har sex for å få unge....skal jo være fordi man er kåt og av kjærlighet[:)]
Så får heller naturen gå sin gang....... Det er værtfsll min erfaring
 
Back
Topp