Manglende hjertelyd på TUL -antatt 7+2. Erfaringer?

Vårkrokus

Andre møte med forumet
Var på ultralyd idag- 7+2. ( ultralyd ved offentlig sykehus) Hun fant ingen hjertelyd å mente jeg var kommet til kun mellom uke 5 og 6. Usikker på om jeg tror på den forklaringen å er helt matt i kroppen og bekymret for at det er dødt der inne.. fikk jo positiv graviditetstest ved 4 uker.. dette ville jeg jo ikke hatt om det var 2 uker etter... noen som har tips og beroligende erfaringer? ( skal til ny ultralyd beste uke)

Jeg gikk litt for tidlig på ultralyd å så kun to mulige anlegg til fosterhuler! En uke etterpå så vi to plommesekker, to spirer og to hjerter som slo [emoji173] da var jeg 6+2 eller noe, ifølge meg 6+6! Kan jo hende du fikk tidlig positiv test, det gjorde jeg sist, og denne gang har jeg hatt senere ul og derfor satt tilbake litt! Så er heldigvis håp [emoji173] håper du får sett hjerte neste gang [emoji173]

Var på ul uke 5+4 Og da såg de Ingenting . Var tilbake to uker etter (7+3) og da såg vi en liten med ett hjerte som banka ❤️

Var på ul 6+3 etter mine beregninger, men legen målte til 5+3 og sa det var for tidlig til å finn hjerteaktivitet.. skal til ny ul i morgen (9+3 etter mine beregninger..). Har mye symptomer, så er spent på hva de finner i morgen:)

Men kan jeg spørre hvorfor du fikk t-ul offentlig? Du har ikke hatt andre symptomer på MA heller? Skal til tul i morgen 7+1, kjente jeg vart litt nervøs nå. Håper at alt er som det skal med lille hos deg! [emoji4]

Har gått til tul for tidlig..men kommet tilbake en uke etter å fått se hjerteaktivitet..men har også opplevd det motsatte 2 ganger..så det er ingen fasit man må vente å se dessverre:( eller evt gå til fastlege å be om blodprøve med 2 dagers mellomrom for å se om hcg går nedover,stagnert eller stiger. Om du skal være 5- 6 uker så vil fortsatt hcg stige for hver dag. Eneste som kan gi en indikator på om det går bra.
Lykke til og håper lille spire dukker opp på neste ul❤

Her finnes det nok ingen fasit. Men ofte har de mye dårligere utstyr på de offentlige sykehusene enn hos private gynekologer. Så kanskje du får se mer neste gang. Når skal du tilbake?

Var på ultralyd idag- 7+2. ( ultralyd ved offentlig sykehus) Hun fant ingen hjertelyd å mente jeg var kommet til kun mellom uke 5 og 6. Usikker på om jeg tror på den forklaringen å er helt matt i kroppen og bekymret for at det er dødt der inne.. fikk jo positiv graviditetstest ved 4 uker.. dette ville jeg jo ikke hatt om det var 2 uker etter... noen som har tips og beroligende erfaringer? ( skal til ny ultralyd beste uke)

Sniker fra november var også på TUL der gyn ikke fant hjerteslag og konstanterte MA i uke 6-7. Jeg fikk positiv test 11dpo. Gyn tok ikke hensyn til når jeg hadde positiv el-test,men etter menstermin. Var altså nesten 1 uke kortere kommet. Var tilbake fire dager senerer og alt "intakt". Ble da korrigert en uke tilbake :-p

Men kan jeg spørre hvorfor du fikk t-ul offentlig? Du har ikke hatt andre symptomer på MA heller? Skal til tul i morgen 7+1, kjente jeg vart litt nervøs nå. Håper at alt er som det skal med lille hos deg! [emoji4]
Hei! Det var alternativ for MR- bekken. Skulle egentlig sjekkes ut for et uavklart funn, men ble spontant gravid før det ble mulig. Så det ble TUL og kontrollert, skal være OK ifht cysten. Men som bi-informasjon ble det sett på foster- uten å finne noe hjerte. Nei ikke hatt noen andre symptomer på MA nei. Håper det har gått superbra idag for din del❤️

Her finnes det nok ingen fasit. Men ofte har de mye dårligere utstyr på de offentlige sykehusene enn hos private gynekologer. Så kanskje du får se mer neste gang. Når skal du tilbake?
Skal innkalles i løpet av neste uke- på et annet sykehus som et nærmere. Så da må man jo fortelle hele regla på nytt å satse på at ultralydhenvisningen kommer frem.

Back
Topp