Manglende blodåre i navlestrengen

Oppdatert fra oss: vi har nå vært hos Lundring på Jessheim, som så mange andre her inne. :) Vi fikk veldig god informasjon og ultralydundersøkelse. Han kunne fortelle oss (det samme som fostermedisiner på Riksen) at dette overhodet ikke var noe å bekymre seg for, og at vi har en helt frisk og fin gutt i magen. En av hans egne barn hadde faktisk også manglet denne blodåren i navlestrengen, og han sa at dette er noe de ser hele tiden fordi det forekommer hos 1-2% av gravide. Når man ikke finner andre avvik på babyen, er altså ikke den manglende blodåren farlig, som flere av dere har kommentert her også etter at jeg postet innlegget. :Heartred Tenkte jeg skulle skrive denne oppdateringen dersom noen andre befinner seg i samme situasjon som oss i fremtiden, og søker etter temaet i forumet. :)
Så fantastisk :Heartblue Så gla på deres vegner :Heartblue

Til deg som har fått vite at du har SUA på ultralyd og nå googler i vei og har havnet her på denne tråden: Jeg var deg for noen mnd siden - jeg var så bekymret at det tok alle krefter og det var det eneste jeg og samboeren min tenkte på i flere uker. Vi sørget for masse ekstra ultralydundersøkelser og søkte all tenkelig informasjon. Vi var så redde. Jeg vil skrive her for å si at vi nå har fått det fineste barnet i verden. Hun er helt frisk og helt fantastisk. Så ikke vær redd <3 Det ordner seg.

Back
Topp