Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
energien kom tilbake etter uke 15,men nå den siste uken har eg vore
så trøttvil bare sove å sove,men det kan eg jo ikkje[:@]
har 2 unger å en mann som trenger at eg ikkje er så trøtt heile tida...
Oh, motsatt her, var syvsover fram til uke 17 og nå bobbler det bare over av energi. Blir litt dempet p.g.a. vondt her og der da. Har veeeeldig mangen kynnere og har pådradd meg urinveisinfeksjon, så kroppen tvinger meg jo til å ta det litt med ro, men ellers og egentlig full av energi her [:D]
sånn er det desverre her også nå gitt.... utrolig frustrerende.....
Men på tirsdag la jeg meg etter ungene reiste på skolen og sov til de kom hjem igjen... så nå har jeg faktisk klart å holde meg våken de to siste dagene[:D] men legger meg VELDIG tidlig på kvelden for da føler jeg meg uthvilt da jeg står opp med ungene for å sende de på skolen..
har også blitt flinkere til å ta meg pauser iløpet av dagen sånn at jeg ikke blir så sliten. Virker som det hjelper også.
Nå skal det sies at jeg er 100% sykemld pga bekken og fordi jeg er ekstremt sliten. Så jeg har tid til å ta pauser og en pust i bakken
Trøtt som en dupp hele tiden, har også 2 barn og en mann som kanskje ville hatt en litt mere " våken" mamma tilstede.
Vurderer å sykemelde meg 100 % fra onsdag når jeg har ny kontroll på sykehuset,litt dårlig samvittighet for det men jeg er sååå trøtt og sliten hele tiden.[:o]