Mangel på matlyst

Pingis

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junibarna 2019
Fleire som slite me matlyst? E lei av all mat...sku nesten ønske ej kunne koble mej på intravenøst...

Har samme problem, ja! Spesielt problem med å komme i gang når jeg skal spise.

Ja, men problemet er at de få tingene jeg har lyst på er somregel usunne :/ så i morgen skal det handles inn masse god frukt, grønnsaker og dip!

Fleire som slite me matlyst? E lei av all mat...sku nesten ønske ej kunne koble mej på intravenøst...
Jepp, sånn er jeg også. Er ikke kvalm men har ikke lyst på mat... Men sulten er jeg!
Ikke lett å forstår :confused:

Nei e ikkje kvalm i d heile tatt å blir sulten ca kvar 3-4 time, men d å finne noe å spise som frister...helt umulig :/ d som blir spist no fortida e eple, banan, havregryn i kulturmelk med litt sukker så drikke ej masse melk :P

Sulten men ikke lyst på mat..... Fikk plutselig lyst på brødskiver med leverpostei å majones.... Men det har jeg jo ikke i kjøleskapet :(

Sulten men ikke lyst på mat..... Fikk plutselig lyst på brødskiver med leverpostei å majones.... Men det har jeg jo ikke i kjøleskapet :(

Kan sende dej litt leverpostei ej ;) he, men ikkje lyst på :P

Har fått helt dilla på leverpostei å majones her! Handla flere pakker på butikken i dag :p
Skulle gjerne delt litt med deg!

Baler med å få mat i meg. Veldig dårlig matlyst. Godt jeg har litt å gå på :p

Jeg er har heller inge matlyst, så når jeg først spiser kommer det opp igjen etter 30 min.. :confused:

Jeg er har heller inge matlyst, så når jeg først spiser kommer det opp igjen etter 30 min.. :confused:

Off...ikkje kjekt å være kvalm :/ ej he heldigvis ikkje vår kvalm meir en 4 første daga ette positiv test..

Jeg har også dårlig matlyst, samtidig som jeg er sulten :confused: Og blir kvalm og dårlig i magen både av å ikke spise og av å spise...what to do?

Jeg har også dårlig matlyst, samtidig som jeg er sulten :confused: Og blir kvalm og dårlig i magen både av å ikke spise og av å spise...what to do?

Du spør godt..he ikkje peiling på ka en kan gjere...her går maten ned bere for å kome mej gjøna dagen...:P håpe d endra sej snart :)

Jeg sliter med matlysten også. Og når jeg spiser, blir jeg mett veldig mye fortere enn vanlig. Etterpå blir jeg skikkelig kvalm. Men jeg kaster ikke opp. Har ikke gjort det enda i det hele tatt... Men den matlysten altså. Skikkelig irriterende!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp