Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, sånn er jeg også. Er ikke kvalm men har ikke lyst på mat... Men sulten er jeg!Fleire som slite me matlyst? E lei av all mat...sku nesten ønske ej kunne koble mej på intravenøst...
Sulten men ikke lyst på mat..... Fikk plutselig lyst på brødskiver med leverpostei å majones.... Men det har jeg jo ikke i kjøleskapet![]()
Har fått helt dilla på leverpostei å majones her! Handla flere pakker på butikken i dagSulten men ikke lyst på mat..... Fikk plutselig lyst på brødskiver med leverpostei å majones.... Men det har jeg jo ikke i kjøleskapet![]()
Har fått helt dilla på leverpostei å majones her! Handla flere pakker på butikken i dag
Skulle gjerne delt litt med deg!
Kan sende dej litt leverpostei ejhe, men ikkje lyst på
![]()
Gjør det![]()
Jeg er har heller inge matlyst, så når jeg først spiser kommer det opp igjen etter 30 min..![]()
Sånn har jeg det også.. Og finner jeg noe som frister,så frister det ikke lenger når jeg har laget det :0(Samme problem her også. Ingenting ting som frister :-(
Jeg har også dårlig matlyst, samtidig som jeg er sultenOg blir kvalm og dårlig i magen både av å ikke spise og av å spise...what to do?