Mange timer med hårkur

Senator Malin

Elsker forumet
Blir håret "mettet" av hårkur?

Jeg er midt i en blekningsprosess her.. Fra mørk til lys og kurer hver kveld. Nå sitter jeg med kuren, plastpose og en lue oppå der igjen :P Tok den oppi i sekstiden og har planer om ha det oppi til i morgen tidlig .Men er det noen vits?

Er denne jeg bruker.

Du trenger ikke fuktighet,men proteiner... Denne er ikke optimal.

forvirretmor skrev:
Du trenger ikke fuktighet,men proteiner... Denne er ikke optimal.

Håret mitt har aldri vært så mykt og fint før, så jo den funker bra på mitt hår.

Problemet er at når du skal behandle håret ditt kjemisk er det ingen fordel at det er mykt,det må være sterkt for å ikke ryke...

forvirretmor skrev:
Problemet er at når du skal behandle håret ditt kjemisk er det ingen fordel at det er mykt,det må være sterkt for å ikke ryke...

Det er kjempesterkt! Jeg spurte ikke om hvilken kur jeg skulle ha, men om hvor lenge. Kuren er bra, jeg skal ikke kjøpe ny for den der er den beste jeg har prøvd. Redken kan ta seg en bolle!

Du spurte,jeg svarte.... Dette er mi proffesionelle mening.

kan vel ikke skade?  men må nok skylles godt etterpå.  men har aldri prøvd selv-

forvirretmor skrev:
Du spurte,jeg svarte.... Dette er mi proffesionelle mening.

Jeg spurte ikke om kuren passet til mitt hår men om håret blit mettet etter noen timer med det oppi eller ikke.

Det vil bli mettet etter en stund ja,men det gjør ikke noe skade.
Det var vel mer et godt råd... Men for all del,det er ditt hår og du gjør så klart det du føler er rett:)

Jeg har ihvertfall fått rådet om å sove med kur i håret av alle frisører jeg har vært hos :) Også bruke balsam etter at kuren er skyllt ut selvsagt :)

Du vil nok ikke få mye mer ut av kuren om du sover med den.. bortsett fra klissete putetrekk;)
og det er et poeng at du trenger proteiner og ikke fukt. eller jo, du trenger fukt, men proteiner først;)
Prøv Pureoligy. Har alltid vært redkenslave, men nå har en ny verden åpnet sine dører..

Jeg anbefaler akkurat det til alle mine kunder som bleker eller kjemisk ødelegger håret. En god kur, plastpose og ei topplue. Kuren trekker mye bedre inn.

Back
Topp