Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
etter internett har jeg temin 16, etter legen 15, etter første ul 10 og etter siste ul 7. helt forvirret på hva jeg skal følge.
vil på oul nåååå så jeg kan følge den
Etter oul havner du vel på 4-5. Mai da Du skal bare forholde deg til det som står på helsekortet ditt, regner med det er 15. Mai, så får du endelig termin på ordinær UL Min lege regner 40+2 og satte termin til 30. April, mens jordmor regner 40+3 og i følge henne skulle termin vært 1. Mai, men hun må bare ra utgangspunkt i den terminen legen min har satt og dermed regner hun at jeg er en dag lengere enn jeg egentlig er når jeg er på kontroller der.
Akkurat nå sier jeg bare i midten av mai for jeg glemmer helt hva som er hva hehe. og ukene følger jeg litt med på både mens (lege) og siste ul. blir godt å få en fast dato
Nesten like greit det da, man vet jo ikke nøyaktig når babyen har tenkt å komme ut uansett jeg sier vi venter baby i april/mai, for den kommer nok en gang mellom midten av april og begynnelsen av Mai
Oi så mange datoer å forholde seg til jeg regnet selv ut termin 20. Men legen min følger visst en tabell som viser bare 40 uker, altså termin 18 mai står det i helsekortet. Blir spennende med UL