Mange tanker

nancy drew

Forumet er livet
Tenker mye fortiden. Tenker på at jeg ble flyttet like mye med førsteman som jeg har gjort denne gangen og når han kom i uke 37 sa jordmødrene at han var en overtidsunge. Tenker på at at under fødselen så hadde de lege for å se på hverterytmen hans og jeg da lurer på om de alt da såg anntydninger til hjertesykdommen hans.
Så lurer jeg på om jeg skal gjennom alt det derre igjen. Nye uke på nyfødintensiven, alle de ekstra kontrollene, alle blodprøvene som må presses ut av helen til en baby. Medisinering 3 ganger om dagen fram til babyen er 6-7 år og endelig bare trenger en gang om dagen.

Også lurer jeg litt på blir det enda en ADHD diagnose for ganske ofte er det ganske krevende i seg selv.

OG jeg vet at dette er bare bagateller å regne fra hva mange andre må gjennom, men jeg ønsker meg selvsagt en frisk baby og en rolig barseltid uten alt ekstra stresset.

Sjansen er vel størst for at du får en frisk og fin baby denne gangen, men skjønner godt tankene og bekymringene! Klem til deg!

Det er absolutt ikke bagateller og jeg synes ikke man skal sammenligne sykdom med andre. Ja det er alltid noen som har det verre, men det betyr ikke at du ikke kan ha det vondt. Kanskje godt å få satt ord på tankene? Håper du slipper disse bekymringene med lille i magen :)

Så kjipt å måtte bekymre seg :( Håper du slipper alt det ekstra "stresset" denne gangen <3

Jeg ønsker deg og dine alt godt, og forstår godt at du ønsker et friskt barn og bare nyte barseltiden uten bekymringer og sykdom. Lykke til, krysser fingrene for dere❤️

Skjønner veldig godt hva du føler! Ta det opp med jm slik at du får noen å dele dette med, og som kanskje kan gi deg noen beroligende svar. :)

Det gjorde jeg og det er godt å ha en partner i slike bekymringer ❤️

Back
Topp