Mange sykemeldte?

Har hatt en del blødninger, en stor blødning forrige uke da jeg mistet et av 2 fostre. Ble sykmeldt kun 2 dager. Begynte å blø igjen onsdag kveld og ble igjen sykmeldt kun 2 dager. På siste samtale sier hun at det var viktig at jeg tok det med ro fremover så hun ville skrive ut sykmelding til meg så jeg kom litt lengre i svangerskapet før jeg jobbet igjen. Ble derfor litt paff når jeg så det var for kun 2 dager. Men jeg vil jo jobbe, er fryktelig å gå hjemme med alle bekymringer.

Hva fikk du sykmelding for?
 
Uff, det var leit! Håper det går bra videre med deg og spiren:) seriøst 2 dager? Det hørtes helt vanvittig ut! Men skjønner at du vil jobbe. Vet jo ikke hva du jobber med, men å ta det med ro i to dager er jo bare helg. Jeg ble sykemeldt for svimmelhet og kvalme. Er helt utslitt om dagen. Sliter og med hjertebank uten å vite hva det kommer av.
 
Jeg har vært langtidssykemeldt pga andre ting. Nå over på AAP. Syns dagene går fryktelig tregt... Hadde håpet å kunne begynne å jobbe etter jul, men ser dårlig ut det nå da jeg må søke ny jobb og de vil vel ikke ansette meg m mage :p
 
Är sjukskriven fram till onsdag bästa vecka. Har varit hemma pga kvalme och extremt trötthet. Har också ett jobb som kräver tidiga mornar matlukter och konstant gästkontakt! Hoppas att kunna börja jobba efter onsdag.
 
nei jeg jobber fult pluss litt til. Kjenner jeg er veldig sliten. Men, å jobbe i en liten butikk når det nermer seg jul er ikke bare bare :p har fått sinnsykt mye varer denne uka så er helt kjørt.
 
Sykemeldt 50 % for kvalme og ekstremt trøtt. Fikk også vite på sist kontroll at jeg hadde høyt stoff skifte. men de ville vente til neste kontroll før de gjorde noe med det ? Noen andre som har erfaring med høyt stoff skifte. ??? Dette er tredje gangen jeg er gravid men første gangen jeg er såååå dårlig under svangerskapet at jeg ikke fungerer.
 
Sykemeldt 50 % for kvalme og ekstremt trøtt. Fikk også vite på sist kontroll at jeg hadde høyt stoff skifte. men de ville vente til neste kontroll før de gjorde noe med det ? Noen andre som har erfaring med høyt stoff skifte. ??? Dette er tredje gangen jeg er gravid men første gangen jeg er såååå dårlig under svangerskapet at jeg ikke fungerer.

Jeg har kronisk lavt. Det er vanlig med passerende stoffskifteproblemer i svangerskap.
Man ønsker ikke å behandle om det er passerende, for har man først startet på medisin må man gå på den som regel hele livet.
 
Har vært 100% sykemeldt siden 3.okt pga OHSS i forbindelse med IVF. Er sykemeldt ut 28.okt, og skal til UL hos IVF-avd samme dag. Føler meg i grei form, men har fremdeles stor mage pga væske i buken. Hvis ikke legen anbefaler noe annet kommer jeg nok til å be om en delvis sykemld pga en veldig hektisk og aktiv jobb:) Jeg er aldri borte fra jobb vanligvis, men jeg kjenner meg ikke klar til å komme tilbake fulltid ennå..
 
Jeg har kronisk lavt. Det er vanlig med passerende stoffskifteproblemer i svangerskap.
Man ønsker ikke å behandle om det er passerende, for har man først startet på medisin må man gå på den som regel hele livet.
Takk for svar ja vil jo ikke ende opp på medisin livet ut
 
Back
Topp