Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: majasj86
ja jeg tok på mandag så jeg håper på det beste nå da[:)] hormonene overkjører meg og gjør meg nervøs for alt.. går seg vel til[:D]
ORIGINAL: Sandra21
Jeg og er rh negativ..har ikke tatt de blodprøvene jeg[8|]...
ORIGINAL: Smiley80
ORIGINAL: Sandra21
Jeg og er rh negativ..har ikke tatt de blodprøvene jeg[8|]...
Jeg måtte selv passe på å stikke innom legen i uke 32 for å ta blodprøven. Det var jordmor som minnet meg på det...
Ingen som har sjekket opp/spurt om jeg har tatt det eller ikke så her er man (iallefall jeg) overlatt til meg selv for å huske å ta de i uke 32 og 36.
Det stod på det arket der blodtypen min står (nederst på siden) at hvis man er Rh- må man ta blodprøve i uke 32 og 36 for å sjekke antstoffer i blodet...
ORIGINAL: Smiley80
ORIGINAL: majasj86
ja jeg tok på mandag så jeg håper på det beste nå da[:)] hormonene overkjører meg og gjør meg nervøs for alt.. går seg vel til[:D]
Jeg er også Rh- men tenker ikke noe over det... Har tatt en blodprøve i uke 32 og skal ta nå igjen i uke 36. Tror ikke vi trenger å bekymre oss noe over dette, man har jo veldig gode rutiner på dette nå [;)]
ORIGINAL: Junie79
Er også Rh-, tror ikke det har noe å si i dette svangerskapet, men det kan ha noe å si i begynnelsen av neste? Jaja, legen mener ihvertfall det ikke er noe å bekymre seg for. Husk bare å få sprøyte rett etter fødsel!