Mange som...

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
...begynner å få mage da??? [:D]

Ser foreløpig (syns jeg) bare feit ut..[8D]

synlig kul her ja.....[8|]

jeg også har fått en synlig kul [:D] glder meg til kulen kommer skikkelig[:D]

litt så, mellomting av feit og gravid kul [8D]

Har fått stor mage. Var hos jordmor i dag, og jeg ligger godt i overkant av normalen. Men det var ikke noe å bekymre seg for. Det var stor sjanse for at veksten ville stå stille en periode, slik at jeg etterhvert havner innenfor det normale.

ORIGINAL: bridgemamma

Har fått stor mage. Var hos jordmor i dag, og jeg ligger godt i overkant av normalen. Men det var ikke noe å bekymre seg for. Det var stor sjanse for at veksten ville stå stille en periode, slik at jeg etterhvert havner innenfor det normale.

Akkurat samme her også... I uke 13 hadde jeg et magemål på 15,5 cm. Langt over normalen..

Akkurat nå føler jeg meg bare tjukk [:'(] synes ikke det ser ut som noen babymage nei. Men det kommer vel snart.

litt mer mage har jeg, men ikke sånn man legger merke til. [:)]

Kjenner toppen av livmor nesten helt oppi navelen, så den ligger vel ca 1cm under bare...[:D] så her har magen kommet...[:D]

Syns eg berre ser feit ut eg , har altid vert ganske "slank" så litt uvant dette, gleder meg til babymagen kjem [;)]
Har liksom lagt på meg litt over alt syns eg er det vanligt? gått opp nesten 4 kg

Syns jeg bare ser fet ut jeg også, er vant til å ha helt flat mage, på jobben sa de igår at jeg hadde innovermage før ferien. Men det er ingen søt kul på magen, den har blitt fet rundt hele liksom, og er 13 uker idag eller imorgen, litt forvirrende disse internettkalkulatorene....

ORIGINAL: SunShin

Som jeg skulle dagt det selv [;)]

ORIGINAL: SunShin

Samme her..[8D]

Yes mám [8D]

Her har magen blitt en skikkelig babymage!
Vokst mye den siste uken...

ORIGINAL: Rafi

Akkurat nå føler jeg meg bare tjukk [:'(] synes ikke det ser ut som noen babymage nei. Men det kommer vel snart.

samme her og de sier att på fler gangs fødende skal det komme fortere... la under gjennomsnittet denn gangen og med første låjeg langt over......[:'(] blir nervøs av det jeg....

Oh yes, her begynner spørsmålene å komme pga magen...

Back
Topp