Mange som smører/masser seg "down under"?

thera

Betatt av forumet
Brukte en type jordnøttolje forrige gang for å minske sjansen for å revne der nede. Kom på at det sikkert er på tide å starte med det nå. Er jo ikke mulig å vite for sikkert om det hjelper, men liten innsats for å ha forsøkt iallefall ;) Håper så inderlig at det blir mindre å sy denne gangen!!

Jeg har brukt den mandeloljen fra WELEDA, litt til og fra de siste ukene. Begynte med den først og fremst for at jeg rett og slett følte meg TØRR i huden der nede. Det er vel ikke bevist at det faktisk har noen effekt - men jeg tenker at dette er jo noe som er verdt å prøve likevel. Gjorde ikke det med førsteman, revnet ikke da, men ble klippet da hun måtte tas med sugekopp. Håper selvfølgelig på hverken rifter eller klipp denne gangen også, og prøver å smøre ihvertfall et par ganger i uka. (Litt vanskelig å massere, da armene liksom ikke er lange nok til å rekke over/rundt magen lenger. :p

Prøver å huske det men blir fort glemt . Står massere i 10 min, det gidd jeg ikke så effekten vet jeg ikke da :P

Har prøvd litt med en olje fra Weleda, men jeg vokser (braziliansk) nedentil og da skal man være forsiktig med olje oga inngrodde hår, så er litt sånn "pest eller kolera" her :P

Jeg smører meg nesten hver kveld, men gidder ikke å massere i 10 minutt..Blir vel 2-3 minutt :p både JM og legen min sa at dette kunne være med på å forhindre rifter. Legen mente at jeg også burde massere puppene..hehe

Har olje fra wedela, men fortsatt ikke smurt:confused:

Har prøvd litt med en olje fra Weleda, men jeg vokser (braziliansk) nedentil og da skal man være forsiktig med olje oga inngrodde hår, så er litt sånn "pest eller kolera" her :P

Når jeg har tatt brasiliansk har de alltid smurt med en slags olje etter behandlingen? Har aldri spurt hvordan olje det er men har ikke vært plaget med inngrodde hår. Bruker å skrubbe litt når hårene begynner å vokse ut igjen da..

Når jeg har tatt brasiliansk har de alltid smurt med en slags olje etter behandlingen? Har aldri spurt hvordan olje det er men har ikke vært plaget med inngrodde hår. Bruker å skrubbe litt når hårene begynner å vokse ut igjen da..
Jeg har vært litt plaget med det, så jeg har fått beskjed om å ikke smøre så mye med kremer med olje i. Det er stort sett "på berget" jeg er plaget, men når man masserer lengre ned med olje så er jeg redd det skal spre seg og gi meg mer inngrodd hår. Det er så vondt når hun tar det ut, så prøver å unngå det :) men jeg smører litt med olje alle andre steder rett etter voksing for å fjerne klisset etter voksen. Det er derfor de har den oljen sånn som jeg har forstått det.

Jeg bruker bioil på mage og bryst 2-3 ganger per dag, men har styrt unna underlivet siden jeg skal ha planlagt KS.

Jeg brukte Weleda sin olje både på fødsel nr. en og to. Slapp unna med noen få sting med førstemann, og ingen rifter denne gangen. Masserte ca. to minutter hver kveld de siste tre-fire ukene.

Back
Topp