Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, hva slags program??? Går dessverre altfor sent. Skulle egentlig sovet prinsessesøvnen min allerede, men nå er det like før jeg slukner.
Er det ny sesong??
Har det på opptak!Se på fem 22.35?? Elsker slike program, men er redd jeg må ha litt papir i nærheten denne gangen![]()
Tror det er veldig individuelt. Men av og til når jeg går forbi Kvinneklinikken på Ullevål om sommeren og vinduene er åpne, så hører jeg brutal skrikingHar sett det, men blir like forbauset over brutal skriking fra enkelte personer....
Er dette virkelig realiteten? Ikke kjenner jeg noen som kjenner seg igjen i dette, ei heller kjenner jeg noen som har klaget på skriking fra andre under fødsel
Hmmm...jeg tok KS så ingen erfaring selv!![]()
Har sett det, men blir like forbauset over brutal skriking fra enkelte personer....
Er dette virkelig realiteten? Ikke kjenner jeg noen som kjenner seg igjen i dette, ei heller kjenner jeg noen som har klaget på skriking fra andre under fødsel
Har sett det, men blir like forbauset over brutal skriking fra enkelte personer....
Er vel som med sex, noen lager mye lyd, mens andre er stille![]()
Hahaha, jeg må le av svarene i denne tråden. I min fødsel, lå jeg bare å gumla sjokolade mellom hver ri, til og med pressriene.hadde ikke tid eller lyst til å skrike.
Men bestevenninna mi skrek visst veldig! Hun sa alltid at hun skulle iallefall ikke være en av de "skrikerne", men jammen måtte hun trekke ordene sine tilbake etter fødsel.![]()