Mange som mister?

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Virker som om det er så innmari mange som mister/oppdager MA om dagen? Men en kjapp telling på terminlista viser jo at vi er 125+stykker her inne, så statistisk er det kanskje ikke SÅ mange? Dere som har vært med i grupper før- er det «som det pleier»?

Virker som om det er så innmari mange som mister/oppdager MA om dagen? Men en kjapp telling på terminlista viser jo at vi er 125+stykker her inne, så statistisk er det kanskje ikke SÅ mange? Dere som har vært med i grupper før- er det «som det pleier»?

Sniker.
Har vært på forumet lenge og være i flere termingrupper, og det er helt vanlig det som skjer i januargruppa nå dessverre. Når fler begynner å komme til mellom uke 8-12 er det i dette tidsrommet en del som mister, og MA oppdages ofte rundt dette tidsrommet. Enten først på ul eøelr fordi man begynner å blø.
Det vil jo variere hvor mye en hører om det på forum etter hvor mange som er med i den aktuelle gruppa og hvor aktiv gruppa er :)
Men husk at sannsynligheten for at alt går bra - den er størst ❤️

Sniker.
Har vært på forumet lenge og være i flere termingrupper, og det er helt vanlig det som skjer i januargruppa nå dessverre. Når fler begynner å komme til mellom uke 8-12 er det i dette tidsrommet en del som mister, og MA oppdages ofte rundt dette tidsrommet. Enten først på ul eøelr fordi man begynner å blø.
Det vil jo variere hvor mye en hører om det på forum etter hvor mange som er med i den aktuelle gruppa og hvor aktiv gruppa er :)
Men husk at sannsynligheten for at alt går bra - den er størst ❤️

Signerer dette :)

Sniker fra August/september.

Jeg har fulgt med på nye innlegg på forumet det siste halve året, og for hver nye termingruppe som kommer i gang, så er det alltid en periode hvor jeg har sett en økning i innlegg lignende "takk for meg" osv. Særlig i ukene 5-10. Men jeg tror det ofte er fordi man har lettere for å dele slike nyheter, siden de gjerne kommer brått på, enn å legge ut daglige innlegg om hvor bra det går.

For de aller fleste går det bra da :)

Back
Topp