Mange som leier og ikke eier her inne?

Jeg er 21, sambo er 25 og vi leier stor leilighet i Bergen. Vi kommer til å leie frem til jeg er ferdig med utdannelsen min [:)]

ORIGINAL: langtidssniker

hverken eier eller leier vi

Hvis du ikke gjør noen av delene, hvordan bor du da???

ORIGINAL: Labambie

Jaja, når får jeg sikkert høre det men.. Jeg er 27 og sambo 29 og vi leier.

Ja noen skal vel henge seg opp i det også..patetisk..

Jeg er snart 24 og leier..

ORIGINAL: Labambie

Jaja, når får jeg sikkert høre det men.. Jeg er 27 og sambo 29 og vi leier.

Pøh, vi er 34 og 32 og leier hehe... [8D]

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: Kal-El

Vi er 33 og 35, og leier for 7000 i mnd, har gjort det i 8 år og vi hater det intenst, virkelig intenst. Husket jeg å si intenst?

Hvorfor det?[8D]

A: For vi vil ha noe eget
B: Det er penger ned i sluket
C: Man er ikke herre i sitt eget hus
D: Man må finne seg i særegenheter som man aldri ville funnet seg i ellers, f.eks: Huseier bor i 1 etg. vi i 2. etg, hele vinteren fyrer han i pipa og pipa er 2 meter unna vinduene våres, ergo vi kan ikke lufte stort sett hele dagen, noe som gir dårlig inneluft. I tillegg bjeffer bikkjene til huseier ofte når barna skal sove (de står ute, bikkjene altså).

vi leier i bergen.

ORIGINAL: snuppe07ogspire09

ORIGINAL: EricaJenta

Vi er 33 og 35, og leier for 7000 i mnd, har gjort det i 8 år og vi hater det intenst, virkelig intenst. Husket jeg å si intenst?

Hvorfor det?[8D]

A: For vi vil ha noe eget
B: Det er penger ned i sluket
C: Man er ikke herre i sitt eget hus
D: Man må finne seg i særegenheter som man aldri ville funnet seg i ellers, f.eks: Huseier bor i 1 etg. vi i 2. etg, hele vinteren fyrer han i pipa og pipa er 2 meter unna vinduene våres, ergo vi kan ikke lufte stort sett hele dagen, noe som gir dårlig inneluft. I tillegg bjeffer bikkjene til huseier ofte når barna skal sove (de står ute, bikkjene altså).

finner dere ikke noe hus dere vil bo i da??

Joda, skal bare drite ut 3-4 mill. først...... nei vent, først må jeg bli kvitt gjeld på inkasso/svartelisting som er 15 år gammel, så må vi bli friske så jeg kan få jobbet igjen... nei vent, vi blir jo aldri friske i denne drittleiligheten siden vi aldri får luftet her, og dermed aldri blir kvitt gjelda, og dermed aldri får tatt opp huslån osv osv.

Du skjønner sikkert tegninga. Vi jobber med saken, men det går tregt og mange humper i veien.

Jeg og sambo leier, jeg er 23 han 28 (fylte her om dagen). Akkurat nå leier vi leiligheten i kjelleren hos mamma og pappa for å få spart opp litt penger til å evt snart kjøpe noe[:)]

Har eid nå i 5 år men nå flytter vi frahverandre og da skal jeg leie kjeller leilighet..er 38 år

ORIGINAL: snuppe07ogspire09

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: langtidssniker

hverken eier eller leier vi

Hvis du ikke gjør noen av delene, hvordan bor du da???

bor vel gratis[8D]

jepp vi bor gratis:)

Jeg eier halvpart av tomannsbolig, er 32 år. [:)]

Back
Topp