Mange som kjenner livmoren?

Vifsla

Elsker forumet
Ja? Jeg kjenner etter hver kveld :p men finner ingenting. Er 11 uker i morgen :p
Hva med dere?

Andre gangs. Tror ikke jeg kjenner noe.. men vet ikke helt hvordan jeg skal klemme og trykke for å kjenne heller da :)

Andregangs og kjenner ingen ting. Aner ikke hva jeg skal lete etter ;)

Har kjent den siden jeg var hos legen i forrige uke og hun viste meg. Den er kommet godt opp av bekkenet. Er 9+4 nå men regner med at den har vokst så raskt denne gangen siden det er tredje gang.

Hihi bra jeg ikke er alene :p stakkars ungen blir vel sjøsyk slik som jeg kniper og kjenner ;)

Jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter, det er 8 år siden sist jeg var gravid så husker jo ikke hvordan det kjentes ut :P

Jeg synes forresten det er lettest p kjenne om morningen når jeg ligger i sengen. Kjennes nesten ut som en ball i mangel på et bedre forklarende ord

Jeg kjenner og er 9+2 men var hos legen i forrige uke og han viste meg :p hvis ikke hadde jeg nok ikke kjent og skjønt ..

Er 12+1 med tvillinger og livmoren er allerede rett under navlen. Litt sjokk fra sist graviditet da buksene passet til uke 15 ;)

Back
Topp