Mange som har klare navn?

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
He,he...Nysgjerrig på det og jeg![;)]

Vi er vel mer eller mindre enig i guttenavn,men ingen jentenavn...[8|]

Vi har ingen peiling på navn.
Syns det er utrolig vanskelig. Tror jeg må lese en navnebok for inspirasjon.

Hvilke guttenavn har dere kommet frem til da ~Star83~?

Vi har det motsatt, har klart jentenavn, men ikke guttenavn!

Har noen guttenavn under diskusjon da!

Zara Kristin på jente[:D][:D][:D]

har klart jente namn,men ikke gutte namn.[8D] Emmy Alexandra blir det om det er jente.[:D]

ORIGINAL: *hale*

Vi har ingen peiling på navn.
Syns det er utrolig vanskelig. Tror jeg må lese en navnebok for inspirasjon.

Hvilke guttenavn har dere kommet frem til da ~Star83~?

Holder det hemmelig en stund til...Har ikke fått helt klar signal for det,men passer godt med Tobias! Og det er vi begge enige om![:)]

Jeg vil EGENTLIG ha Emma om det blir en jente ...Men ei venninne sitt barn har det navnet[&:]
Så da blir det Amalie eller Crystal [:)]

Gutt blir det Theodor kanskje.

Æ har tænkt litt på Johan, min sambo's sin morfar heita d, å han død ganske ung... men e itj sikker på om æ like d eller ikke![:@] vanskeli vanskeli.... Johan Johan Johan Johan....hmmmm!

Hehe, jeg har også tenkt på emma[:D] eller elise[:D] usikker hvis det blir gutt, men har heldivis god tid enda[;)]

Her har vi tenk på Noah  hvis gutt og Emma  hvis jente.

har tenkt tanken.... og jeg har alltid vist hva slags navn jeg liker...

men, denne diskusjonen har jeg tenkt å drøye litt med. så jeg har ikke spurt gubben enda.... [;)]

jeg kan nok være fleksibel på jentenavn, men ikke guttenavn, der har jeg bestemt meg! for lenge siden! hehe
men, holder det hemmelig ei lita stund til! [:D]

Vi har sånn høvelig bestemt oss for Julie om det blir jente og Olav hvis det blir gutt.
Men tror ikke man blir helt sikker før man ser barne og føler at det passer[:)]

Vi har guttenavnet klart, Theo. Men hvis det blir jente, så vet vi ikke helt, er jo så mange fine jentenavn, for eks:

Vilja
Mathilde
Tilde
Hannah

Da vi begynte å tenke på baby for over et år siden la jeg tidlig min elsk på guttenavnet Benjamin. Jentenavnet jeg liker best er Robina, men der er ikke mannen min helt sikker enda..[;)] Men vi får se!

Jeg elsker å lese i navnebøker :)

Men vi skal vente med den debatten til uke 12. Trur sambo er meget redd for sa og vil ikke glede seg for tidlig..men jeg!! Håå håå..

Mine favoritter så langt er :

Ronja , Nora, Tiril , Linnea , Aurora , Sol

Imre , Viljar

Kanskje kanskje ikke[8D]
Tror vi har jentenavnet klart da men.. Malin
guttenavn er det verre med. Vi har tenkt mye på Kevin da. men vi får se hva som skjer[:)]

Jeg har finni nytt guttenavn som sambo NESTEN er enig i..
Kanskje det blir det?

Caspian [:D][:D]

Back
Topp