Mange som har kjæledyr å kose seg med mens man venter på spiren?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Selv har vi en Irsk setter[:D] Hund altså[:)]



Nysgjerrig om det er mange som har dyr her - det er jo koselig å ha noen å stryke på, og bruke tid på[:D]
 
jeg har [:D]
 
Å racesnuppsi, så nydelig hund du har! Har selv en blanding av engelsk setter og boarder collie, og han ligner litt på din[:)][:)]

Skal prøve å legge ved bilde hvis jeg klarer............ 


 
 
 
Fikk det til[:)] Takk for it-hjelp Tonjejenta!
 
Hva gjorde jeg feil......?
 
jeg har en rotte. som er sikelig mamma dalt. han er bare 6 månder gamel. han heter herkules og er den einaste rotte jeg vet om som ikke biter. men sleiker i steden

 
Har to katter og ett marsvin [:)]
 
ORIGINAL: maritapija

jeg har en rotte. som er sikelig mamma dalt. han er bare 6 månder gamel. han heter herkules og er den einaste rotte jeg vet om som ikke biter. men sleiker i steden



 
Har hatt 3 rotter selv, ingen av dem beit  
 
Har også kjæledyr[:)] To kattepuser av rasen Hellig Birma! Veldig koselig å ha dyr!
 
ORIGINAL: frikk

Å racesnuppsi, så nydelig hund du har! Har selv en blanding av engelsk setter og boarder collie, og han ligner litt på din[:)][:)]

Skal prøve å legge ved bilde hvis jeg klarer............

http://img11.imageshack.us/img11/7936/frikk.jpg



jo altså.... du bare limte inn linken i innlegget.... du skulle egentlig ha klikket på bildeikonet, den gule firkanten med fjell og sol på helt til høyre og limt inn adressen der [:)]
 
Har en katt og snart en til (i juni)
 
jeg har to svæææææære pyreneer og en whippet.. pluss en kattepus hehe
 
Jeg har 2 katter[:)]
 
ORIGINAL: RANDÅLF

Nei dessverre..... Sambo er allergisk[&:]

 
har dere tenkt tanken på fisker da snuppa?
 
Fisker er jo veldig koselig da - gir god stemning i rommet de er i[:)]
Litt avslappende, kanskje[:D]
 
ORIGINAL: tigergirl

ORIGINAL: maritapija

jeg har en rotte. som er sikelig mamma dalt. han er bare 6 månder gamel. han heter herkules og er den einaste rotte jeg vet om som ikke biter. men sleiker i steden




Har hatt 3 rotter selv, ingen av dem beit  

 
såpass. jeg hadde bare hørt at det var vanlig at rotter biter. men det e jo kjempe fint at dem ikke biter. er mer artig å kose med dem da.
 
Jeg har en katt - verdens snilleste! Og hun skal snart bli mamma[:)]
 
Jeg har en Golden retriver tispe som blir 1 år nå 18 mai. Så har jeg ei blandingstispe på 10 år. blanding mellom lundehund å buhund. å så har jeg 5 fisker, og en pusekatt, som vi skal gi bort. men nå har hun 4 kattunger som springer som gale her i huset! nesten som et gale hus! en av kattungene skal vi lever i dag da.=)
 
Vi har to hunder (en strihåra dachs og en blanding mellom border collie og lapphund),
en undulat og 14 fisker ;0) Utrolig koselig å ha dyr å kose med og å se på under en stressende prøveperiode... Veldig avslappende, spesiellt med akvarium :-)
 
Back
Topp