Mange som er kvalme alt ?

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Er du i såfall uggen eller type sengeliggende? Kanskje noe midt i mellom? Hvor langt på vei er du?

Jeg er uggen innimellom men ikke sånn skikkelig kvalm enda. Bikker over til uke 6 straks og mener kvalmen kom den uken de andre gangene.

For dere si. Har et gravid tidligere. Når kom kvalmen for dere?:)
 
Jeg er ugg stort sett hele dagen jeg.. spesiellt kveldene og tidlig natt

Jeg mener sist at jeg var kvalm i uke 8-9 iallefall for jeg var på ferie da husker jeg.. men minste så husker jeg ikke helt

Er iallefall skikkelig udigg
 
Ingen kvalme enda heldigvis, men er bare 4+6.. Sist ble jeg kvalm i uke og det varte til uke 16, type sengeliggende..
 
Har vært veldig kvalm de siste to dagene... Jeg har kommet meg på jobb, men har hatt pose klar hele tiden.
Hvis det er sånn neste uke også tror jeg at jeg må gå til legen å få noe kvalmestillende.
 
Har vært veldig kvalm de siste to dagene... Jeg har kommet meg på jobb, men har hatt pose klar hele tiden.
Hvis det er sånn neste uke også tror jeg at jeg må gå til legen å få noe kvalmestillende.

Fikk kvalmestillende sist, men den ene typen fikk jeg grusomt mageknip av, og den andre virket ikke.. Men jeg hadde god effekt av seabands, akupunktur og ritzkjeks til frokost :)
 
Jeg er 3+5. Kjente den første kvalmen på tirsdag. Onsdag tok jeg g-test. I dag var jeg kvalm da jeg våknet. Det gikk over da jeg fikk spist frokost.
 
Fikk kvalmestillende sist, men den ene typen fikk jeg grusomt mageknip av, og den andre virket ikke.. Men jeg hadde god effekt av seabands, akupunktur og ritzkjeks til frokost :)

Hvilken var det?

Med første tok jeg postafen og klarte å holde halvveis i sjakk med å spise ofte (seabands hjalp ikke i det hele tatt på meg).
Postafen ser ikke ut til å hjelpe så mye nå, så jeg får høre med legen hva han kan anbefale. Har prøvd Zofran før i forbindelse med noe annet, og det tok vekk kvalmen på et blunk, men det tror jeg bare de gir i alvorlige tilfeller.
 
Jeg er 6+4. Jeg ble kvalm fra uke 5 startet.. Gått litt opp og ned, men merker det mest fra ettermiddagen og utover hele kvelden
 
Hvilken var det?

Med første tok jeg postafen og klarte å holde halvveis i sjakk med å spise ofte (seabands hjalp ikke i det hele tatt på meg).
Postafen ser ikke ut til å hjelpe så mye nå, så jeg får høre med legen hva han kan anbefale. Har prøvd Zofran før i forbindelse med noe annet, og det tok vekk kvalmen på et blunk, men det tror jeg bare de gir i alvorlige tilfeller.

Husker ikke helt, det var noe på A..
 
Jeg er ikke kvalm. Tror heller ikke jeg kommer til å bli det. Var ikke kvalm sist svangerskap heller.
 
Nei, er ikke kvalm ennå. Er 5+1.

Spent på om jeg vil bli plaget med det denne gangen..
 
Var ikke kvalm sist, bare uvell da jeg anstrengte meg for mye i starten.

Men denne gangen derimot, er jeg uvell og kvalm daglig. Har kastet opp bare en gang heldigvis. Og klarer å få i meg nok mat, takk og lov. Det startet vel for et par uker siden (er 6+4 i dag). Veit mange leter etter symptomene og gjerne skulle hatt denne kvalmen som en bekreftelse, men jeg kunne gjerne stått over det altså. Ufattelig slitsomt og utmattende å gå sånn fra formiddag til kveld. Er veldig spent på hvordan den skal gå når jeg skal tilbake på jobb (ped.leder i barnehage):( Sykmelding er for meg egentlig uaktuelt, både fordi jeg ikke vil og fordi jeg har hatt redusert stilling med permisjon uten lønn i mange mnd..
 
6+1 og kvalmen begynte igår. Ikke overdøvende og hele tiden men kommer i bølger..
 
Jeg er 5+2 og helt fin i formen foreløpig. Var veldig lite kvalm under forrige svangerskap, bare når jeg var sulten, så håper det blir sånn nå også.
 
Jeg var ikke kvalm forrige svangerskap, men nå har jeg vært skikkelig kvalm fra uke syv. Var sengeliggende to dager, for jeg ble sykt svimmel når jeg reiste meg, og når jeg bevegde meg holdt jeg på å kaste opp (hver gang.) Nå er jeg litt bedre igjen, bare kvalme som kommer og går i løpet av dagen.
 
Har ingen tidligere svangerskap å sammenligne med, men kun vært småkvalm i uke 3-4, er 5+1 nå så merker foreløpig ikke noe kvalme. Aner ikke om det vil komme utover heller men håper på ikke
 
Kvalm fra uke 6 som sist svangerskap. Føler jeg skal til å spy når som helst. Har med meg pose over alt [emoji28] det er helt grusomt på jobb da jeg jobber med kunder og kvalmen blir verre av å snakke. Ikke sykmeldt foreløpig, men får se det litt an.
 
Back
Topp