Mange som er i full jobb?

sinemor

Glad i forumet
Hei, har jobber fullt hele svangerskapet. Jobber 100 % nå og klarer meg relativt bra, men kjenner jeg blir utrolig sliten innimellom og aktiviteten på ettermiddagene blir minimale. Blir jo bare tyngre og tyngre....

Hvordan er det med dere andre?

Jobber ved en barneverninstitusjon, men hadde jeg hatt en mindre aktiv jobb hadde jeg nok jobbet 100 enda. Har de siste 3 ukene bare jobbet 50-60, pga voldsom kynneraktivitet. Det har hjulpet veldig å gå ned, samtidig som jeg har overskudd til barn og hund hjemme :)

Jeg jobber 100% men har en veldig fleksibel jobb som gjør at jeg kan styre mine dager selv, hadde det ikke vært for det hadde det vært tungt. Har til tider masse kynnere og da må jeg bare roe ned tempoet:)

Jeg har kontorjobb så krever minimal fysisk aktivitet., men kjenner jeg har dårlig samvittighet med tanke på lite overskudd til barn, mann og hund hjemme.

Har også jobber 100%. Har kontorjobb.:)
Men ble permittert fra tirsdag så nå jobber jeg ikke dessverre. Oljebransjen som sliter nå så ikke så mye å gjøre med det.:)

Jeg jobber vell 100% eller mer i mitt eget firma.. men begynner å merke det litt på kroppen med all den aktiviteten. .

Jeg jobber fortsatt 100% som pedagogisk leder i barnehage:). Er selvfølgelig sliten om ettermiddagen, kjenner det i bekken og har en del kynnere, men foreløpig går det greit:)

Måtte kaste inn håndkledet på mandagen. Ble 100 % sm da, full bekkenløsning og barnehage lot seg ikke lenger kombinere :-(

Jobber 100% på småbarn i bhg. Går greit men kjenner det er tungt. Vi har sene innkjøringer i år så er ikke full barnegruppe enda så det hjelper jo :) Synes det er så kjedelig å trø hjemme så håper jeg holder enn stund til :p

Jobber 50% nå, men ser ut til å gå dårlig det og gitt:/

Vernepleier her.

Har bare en 49% nattevaktstilling,hvilende:) jobber ut september men vil prøve å ordne d slik at jeg slipper å jobbe i oktober!merker at jeg syter mer og mer m å være alene på nettene m d ansvaret:p

Jeg jobber 100%. Har kontorjobb så er ikke akkurat en veldig fysisk krevende jobb. kjenner jo at jeg blir mer og mer sliten for hver uke som går, men det er vel nesten ikke til å unngå etterhvert :-)

Tilbake i jobb. Mye takket være veldig god tilrettelegging klarer jeg litt over 100% nå.

(Heldigvis får jeg både trening og gode samtaler på jobb, så det får våge seg at jeg ikke orker så mye etter jobb).

Jobber 100 % her (kontorjobb), men har siden forrige uke hatt tilrettelegging - starter halvannen time senere, lenestol og fotskammel. F.o.m imorgen begynner jeg til vanlig tid igjen, vi får se hvordan det går. Har vært godt (inntil en uke siden) å jobbe, så hvis formen holder seg litt nå så håper jeg på å kunne jobbe ut tiden... :)

jobber kun 50% nå. siden jeg jobber i resepsjon står jeg utrolig mye, og med en liten kneskade har det blitt for vondt å jobbe 100%. Så da ble det heller mindre jobbing for å holde ut lengst mulig :)

Nei har ikke jobbet skikkelig siden før påske:o men jobber som sykepleier på natt, så det er uansett ikke optimalt som gravid. Begynte med litt tilrettelagt arbeid for litt siden, men nå er jeg 100% sm igjen. Hadde jeg hatt en lite fysisk krevende jobb kunne jeg nok jobbet fra kvalmen gav seg og en stund fremover.

Jobber 100% og det går greit egentlig - kontorjobb da. Hender jeg er bra sliten på ettermiddagen, men kan ha med litt for lite søvn om natten :P

Har vært 100% sykemeldt nesten hele veien, fra positiv test. Først pga kvalme, når den ga seg var det ferie, så kom kynnere og nå etterhvert bekkenløsning og bekkenlåsning prøvde med et par uker med tilrettelagt arbeid, men måtte bli fullt sykemeldt igjen. Gleder meg til å få en kropp som fungerer igjen! :)

100% i kontorjobb. Flexer endel nå. Er nok mange timer minus, men d blir sett gjennom fingrene på nå. Trapper ned etter høstferien. Da er det rett under 4 uker igjen.

Back
Topp