mange som er blitt

matmor

Betatt av forumet
dårlige? eller har tydelige symptomer?

Kvalm kvalm og kvalm [:'(][:'(] Mye murringer, livmoren som vokser.. Trøtt, sover hele tiden..

KUn trøtt og en livmor som strekker seg,ikke noe kvalm heldigvis! Var kvalm i over 3 mnd med Oliver og det var jævlig [:'(][:o]

Kvalm, sliten, trøtt, griner og krangler med gubbe, migrene, osv.. Føler meg jammen ikke bra nå nei! 

trøtt bare.. og litt stikkinger i magen... glad jeg ikke har bltt kvalm enda, med emilia spydde jeg vær dag mange ganger om dagen til uke 16, det var slitsomt he he

godt å høre jeg ikke er alene.. sitter med frokosten på tur opp og sover masse... har i tillegg mye murringer og føler meg absolutt ikke på topp..

Kvalm og trøtt og trykk i bena.... [&:] Vondt.... veeeldi kvalm - og det hjelper faktisk med chips.... dumt det er det som hjelper, men men - bedre enn å være kvalm

Jeg vil gjerne ha alle symptomer jeg kan (sier jeg nå ja) hehe...

Til nå har jeg vært en del trøtt, murringer i magen, mye luft, og antydninger til halsbrann...
Ellers er formen topp!

Har også hatt litt voksesmerter i bena..[8|]

jeg er ikke trøtt og ikke kvalm...begynner å lure på om jeg virkelig er gravid!merker litt stikkninger i magen og at puppene er litt ømme..

Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å fortsette å jobbe.. [:(] 

ORIGINAL: HanneHM

Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å fortsette å jobbe.. [:(] 

*trøstepå* håper det blir bedre for deg etter hvert da! [:)]

Jeg er trøtt på ettermiddagen... så er jeg veldig tørst hele tiden, så derfor blir det til at jeg også må på do en del..ellers så har jeg murringer i livmoren, og vondt der ved brå bevegelser, eller når jeg presser magen ut.. Så har jeg fått diiiigre pupper hehe, som er veldig ømme...

Men ingenting kvalme HELDIGVIS[:D]

Mye kvalm, trøtt og litt svimmel!! ja også ømme pupper...[;)]

Back
Topp