mange som egentlig er

Martha2

Gift med forumet
klare for å køye på denne tiden?? sitter og sliter med å holde meg våken... men legge meg?? åhh nei, fått skikkelig lakenskrekk på kveldene no. er ihvertfall ille hvis jeg ikke har dubba litt tidligere... hvor ble energien av liksom??? HÆ??[:D][:D]

juppa, like før jeg kryper til køys her..

Kjenner jeg er veeeeeldig klar nå, så sengen nærmer seg faretrunede og imorgen kan jeg ligge akkurat så lenge jeg selv vil! (får vel nyte det mens man kan). Håper bare jeg får sove litt i natt, vært mye våken og hatt en del mareritt i det siste, pleier egentlig aldri ha det.

Ønsker alle en god natt

ORIGINAL: elva

hehe, jeg er mer sånn at hver kveld i 11 tiden når samboeren min spør om vi skal legge oss. så sier jeg "ååå...allerede.."

hehe, bra jeg ikke er alene da[;)] er passe trøtt no meeen denne sofaen passer skikkelig godt til rompa mi akkurat no[:D][:D]

Jepp...må bare bake først[8D]

ORIGINAL: Vildet

Kjenner jeg er veeeeeldig klar nå, så sengen nærmer seg faretrunede og imorgen kan jeg ligge akkurat så lenge jeg selv vil! (får vel nyte det mens man kan). Håper bare jeg får sove litt i natt, vært mye våken og hatt en del mareritt i det siste, pleier egentlig aldri ha det.

Ønsker alle en god natt

natta!! [:)]   sitter litt for godt ennå     

ORIGINAL: annem82

bake jaa?? no?? hihi, lykke til[:D] hva baker du da btw??

Skulle egentlig lage ostekake og boller, men hadde glemt å kjøpe fløte, så da blir det bare boller[:)]

ORIGINAL: Badeand*

Skulle egentlig lage ostekake og boller, men hadde glemt å kjøpe fløte, så da blir det bare boller[:)]

Kommer du hit også? hehe.. Har skullet bake boller i 3 dager nå, men det blir bare utsatt.. hehe :)

ORIGINAL: bessy

ORIGINAL: Badeand*

Kommer du hit også? hehe.. Har skullet bake boller i 3 dager nå, men det blir bare utsatt.. hehe :)

hehe, inviter folk på bolle og kaffe så har du ikke noe valg[8D] 

sov godt dere som legger dere, og kos dere dere som er våken. [;)] er skjelden i seng før 2 om natta, men må jo opp uansett med gutten da, så er glad jeg kan slappe av på formiddagen i ukedagene...

[:)]

Back
Topp