Mange som 'bryr' seg

Vakle

Elsker forumet
Jeg var på jobb i forrige uke og vasket vinduer ute i et rolig øyeblikk. Plutselig kom ei som jeg såvidt vet hvem er springende i full fart og nærmest brølte "nei!nei!nei!". Jeg kikket forskrekket på henne og trodde selvsagt noen var påkjørt på parkeringsplassen eller noe lignende alvorlig. Det var selvsagt ikke tilfelle, hun ville bare fortelle meg at gravide ikke skulle vaske vinduer.

Paff som jeg ble fikk jeg ikke sagt stort mer enn "eh... nei vel?".

Har dere opplevd noen som 'bryr' seg? [:D]

arti[:D]

neii[8D] vises vel likke så godt på meg.. men får jo høre av de som vet d at " jeg kan godt gjøre d jeg så slipper du" og da takker jeg som regel ja[8D]

Nei, men skulle ønske sambo kunne brydd seg litt i dag.

Jeg fikk servert denne: Jeg tar med meg ungen og går over til naboen med gaven (jenta har bursdag i morgen) og drikker litt kaffe jeg. Så får du støvsugd og vasket alene....

[8|]

Ja vel.. Hva om JEG og ungen kunne dratt over til naboen og DU kunne vasket og støvsugd???

Sa ingenting, men han aner en viss surmulig på meg, for å si det sånn.

Jeg later som om jeg har kynnere og vondt i ryggen osv...[8D]

de fleste bryr seg på jobb.. jobber i barnebolig, med bare damer vell å merke... hehe.. de fleste har vært gravide sjøl...

hadde eg ikke visst bedre så skulle enn trudd samboeren min ikke visste eg va gravide :P
men eg er i fin form...bank i bordet...
gleder meg til eg må sette han i "jobb" (",)

det eneste jeg har hørt ang vindusvasking og gravide - er at det er en fin måte å få i gang fødselen på...[;)]

får høre av legen hele tiden at jeg skal ikke støvsuge med bekkenløsing. men innimellom må jeg jo støvsuge. ellers er det allif mange som vil kjenne på magen, spør hvordan det går heeele tiden. forsåvidt greit det men formen er ikke så mye forandret fra dag til dag.

Så flott at du blir tatta godt vare på[:)] Snille arbeidskollegaer du har!
Nei ingen som bryr seg her i gården[&o] Ja foruten det som jeg er blitt fritatt fra å gjøre..

Det var da veldig snilt [:D]
Sambo tar veldig hensyn, heldigvis. Men familien kunne ikke brydd seg mindre [8D]

Siden jeg hadde et drypp i forrige svangerskap er de fleste litt ekstra omtenksomme nå, spesielt sambo [;)] Er nok litt
overhysterisk, men får bare tenke som så at det er bedre at han bryr seg enn at han ikke gjør det [:D]

Back
Topp