Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei da? Jeg er 4+4 og merker ingenting... Bortsett fra at jeg er litt trøtt og sliten. Har nesten akkurat begynt i ny jobb, så kan jo være derfor også håper nesten på litt merHar ikke ett eneste symptom jeg, annet enn uteblitt mens Nesten så en ønsker litt mer symptomer Men skal sies at jeg hadde ikke så mye sist svangerskap heller..
Hvor langt er du på vei da? Jeg er 4+4 og merker ingenting... Bortsett fra at jeg er litt trøtt og sliten. Har nesten akkurat begynt i ny jobb, så kan jo være derfor også håper nesten på litt mer
Uff, hørtes ikke morsomt ut..Jeg har blitt 100% sykemeldt for jeg er så dårlig. Er så vidt jeg greier å levere mini i barnehagen. Jeg spiser mye vannmelon, ristet loff med sirup på. Gresk yoghurt med sitron går også ned. Idag lagde jeg meg havregrøt etter jeg hadde kastet opp. Greide å spise halve porsjonen. Jeg har fått b6 vitamin av legen det hjelper noe. Men kvalmen blir ikke helt borte.
Så når du skal til lege spør om kvalmestillende.
Kjenner til den, veldig glad for hjemmekontor jeg også. Tross disse to dagene jeg ikke har greit å jobbe pga kaster opp. Så håper at det er over i morgen. Levd på salt kjeks, Loff og epler disse to dagene. Føler at jeg kommer til å være 10 kilo + før uke 12 om det skal forsette sånnBegynte brått å føle meg mer uggen denne uken (uke 7). Har vært supersliten og trøtt hele veien og er veldig takknemlig for hjemmekontor akkurat nå kjenner jeg Prøver å spise litt mat (les: salt kjeks/chips/skive med leverpostei) når jeg blir kvalm og det har fungert greit frem til nå, så får vi se hvordan formen utvikler seg de neste ukene!
Hvor langt er du på vei da? Jeg er 4+4 og merker ingenting... Bortsett fra at jeg er litt trøtt og sliten. Har nesten akkurat begynt i ny jobb, så kan jo være derfor også håper nesten på litt mer