G Gjørdis Glad i forumet 9 Mai 2009 #1 Ser det blir mange rugere nå framover[:)] Da satser vi på ett rush av positivet tester om ca 2-3 uker
Ser det blir mange rugere nå framover[:)] Da satser vi på ett rush av positivet tester om ca 2-3 uker
Tullemor79 Gift med forumet 9 Mai 2009 #2 Jepp, jepp. Lykke til alle sammen!!![:D][:D][:D] Nå lager vi babyboom her inne
T Tøysa Elsker forumet 9 Mai 2009 #3 ORIGINAL: tullemor79 Jepp, jepp. Lykke til alle sammen!!![:D][:D][:D] Nå lager vi babyboom her inne
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 9 Mai 2009 #4 Jaaaaaaa det hadde vært kjempegøy med mane positive tester om et par uket ja!!!!!!!!!!! Heier på dere alle sammen
Jaaaaaaa det hadde vært kjempegøy med mane positive tester om et par uket ja!!!!!!!!!!! Heier på dere alle sammen
mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018 9 Mai 2009 #5 Nå skal vi ha et rush av positive tester her inne.. [:)]
VilSåGjerne Forumet er livet 9 Mai 2009 #6 endelig litt liv her inne igjen ja[:D] Meg og Tobias heier masse på dokkar alle sammen[:D]
*Bobbo* Forumet er livet 10 Mai 2009 #10 Blir mange ruger her til uka gitt og endel i uke 22-23. Så nå skal det bli babyboom her inne. [:)][:)][:)] Heier på dere alle sammen.
Blir mange ruger her til uka gitt og endel i uke 22-23. Så nå skal det bli babyboom her inne. [:)][:)][:)] Heier på dere alle sammen.
H Honning Glad i forumet 10 Mai 2009 #11 ORIGINAL: tullemor79 Jepp, jepp. Lykke til alle sammen!!![:D][:D][:D] Nå lager vi babyboom her inne Hiver meg på denne [:D]
ORIGINAL: tullemor79 Jepp, jepp. Lykke til alle sammen!!![:D][:D][:D] Nå lager vi babyboom her inne Hiver meg på denne [:D]