Mange rare etternavn.

Å! En kollega av meg het De Ath. Hadde bare broren hennes vært singel hadde jeg giftet meg med han slik at jeg kunne bli Mrs Death! [:D]

Har en gammel bekjent som har giftet seg og tatt mannens etternavn, det er da Langballe. Jeg hadde seriøst aldri tatt et slikt etternavn, hehehe.

ORIGINAL: to*gull!

Uten å gå i detaljer, så er etternavnet mitt nevnt her et par ganger... [X(][&o][&:][8D]
Gift med en danske ja...

Vet hvilket etternavn det dreier seg om da ja. Men det var vel ingen som tvang deg til å bytte etternavn? Man MÅ ikke ta mannens etternavn om man gifter seg. [8D] Hadde jeg gifta meg med en med det etternavnet hadde jeg aldri bytta etternavn (hadde jeg ikke gjort uansett da) og jeg hadde aldri i verden villet utsette ungene mine for et sånt etternavn. [X(]

Langballe kanskje..?[:D]

Også heter reguleringstannlegen herover Eike til etternavn[8D] Flaks at han legger eiker på tenna til folk da[:D][:D]

Mensen.. 

ORIGINAL: to*gull!

Uten å gå i detaljer, så er etternavnet mitt nevnt her et par ganger... [X(][&o][&:][8D]
Gift med en danske ja...

Hvis det er en trøst så er min mors navn og nevnt ger noen ganger.
Hadde det selv som mellomnavn til jeg konfirmerte meg[;)]
Dansk det også[;)]

Her i byen har vi kiropraktor Trykkerud...[:D]

Har en kunstner som ikke bor langt unna her som heter Puppi Mentzen (pupp i mensen) Hadde veldig mye gøy med det navnet da vi var yngre... Og litt nå da.. [:D] Tror hun er tysk opprinnelig..

Balleknask

Ikke rar men nokså morsom....

Stickler ( ikke at etternavnet i seg selv er noe rart/morsomt) men siden han som eier etternavnet har et fornavn som begynner på T - altså T. Stickler.. haha.. [:D]

ORIGINAL: *HeldigGrisen*

Ikke rar men nokså morsom....

Stickler ( ikke at etternavnet i seg selv er noe rart/morsomt) men siden han som eier etternavnet har et fornavn som begynner på T - altså T. Stickler.. haha.. [:D]

Vi har en med fornavn, mellomnavn på T og etternavn Stickler i larvik[8D] hehe..

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Bleie....[8|][X(]

Ja og det ble bare genialt når ho het rosa til fornavn[:-]

Selv har jeg fått brev til kyllingen, heter ikke det, men har et litt uvanlig et som ikke alle fanger opp med en gang[X(]

Assmann. [:D][:D]  

Kalve
Suge
Laban

...alt man kan finne ut på ssb.no [:)]

Podhorny[X(]

Back
Topp