Mange rare drømmer :)

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Som jeg forstår er det mange flere enn meg som drømmer mye rart for tiden?

Hvilke drømmer har dere, evt. reaksjoner når dere vokner? :)

Inatt - var jeg og en kompis på flukt fra en seriemorder, var så svett å oppkavet da jeg voknet, klarte ikke gjøre annet enn å gråte, men når jeg voknet mer til, ble det mer latter.. såå mye rart som skjer i drømmene mine for tiden.

- Spy fluer som tar over verden, flukt fra seriemorder, å den Verste var da jeg hadde glemt i drømmen at jeg var gravid så drakk meg full og da jeg voknet følte jeg meg fyllesyk og var helt ødelagt i nervene med tanke på at jeg drakk i svangerskapet! hahaha.. Rare meg :laughing002

Jeg drømmer mye om graviditet. Tester, vogner, innsett av egg og mye rart rundt det som skjer :P
For eksempel her om natta drømte jeg at de ikke hadde satt inn ett egg, men åtte egg! Og det over tre dager! Vekte samboer i panikk :P

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014

Jeg drømmer mye om graviditet. Tester, vogner, innsett av egg og mye rart rundt det som skjer :p
For eksempel her om natta drømte jeg at de ikke hadde satt inn ett egg, men åtte egg! Og det over tre dager! Vekte samboer i panikk :p

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014

hihihi :) ekkelt å våkne med slik panikk, men må bare le av seg selv når det går opp at en har drømt :p

:wav

Har drømt ett par forferdelige drømmer idet siste :P Før testen slo ut positivt da, og siden jeg er så kort på vei så vet jeg ikke om det var ett symptom :P

oh yes!! veldig livlige drømmer :P og det er igrun en av tingene som fikk meg til å tenke jeg var gravid :p

Ett par dager før testen viste positiv , så drømte jeg at sambo skulle kreve all permisjonstid. Så jeg kun fikk de ukene jeg har krav på.

Heldigvis kommer ikke det til å skje, for mannen går på aap. Så han kommer ikke til å ta ut noe permisjon :)

Jeg drømmer helt vilt om nettene. Har alltid husket drømmene mine, men nå er de veldig virkelige om dagen.:p i natt skulle samboern flytte fra meg fordi han var så lei av at jeg var kvalm....

I natt har jeg drømt at vi skulle på UL, men siden jeg var så nervøs for at noe skulle gå galt, så tok mannen over...
Altså mannen fikk babyen over i sin mage og gjennomførte UL mens jeg satt ved siden av og fulgte med.
Han fikk seg en god latter da jeg fortalte det til han i morrest :p

Jeg drømmer helt vilt om nettene. Har alltid husket drømmene mine, men nå er de veldig virkelige om dagen.:p i natt skulle samboern flytte fra meg fordi han var så lei av at jeg var kvalm....

Slik er der egentlig for meg også, men nå husker jeg mer detaljert og alt føles så ufattelig virkelig :P

I natt har jeg drømt at vi skulle på UL, men siden jeg var så nervøs for at noe skulle gå galt, så tok mannen over...
Altså mannen fikk babyen over i sin mage og gjennomførte UL mens jeg satt ved siden av og fulgte med.
Han fikk seg en god latter da jeg fortalte det til han i morrest :p

Hahaha :D det var sikkert en meget spesiell følelse du satt med inatt da kan jeg tenke meg :laughing002

Inatt var jeg og min søster i utlandet. vi sprang fra utlenninger som ville bli kjent med oss på et "herje hus" :P så dro vi ut med båt, og et havuhyre knuste skroget og kattene mine holdtpå å drukne :shaking
Så hoppet vi alle 7 over på en stor sten mens båten sank, fikk skutt et fiskesnøre over til en liten holme som vi alle klatret over med :P derfra husker jeg bare redde aksjonen på kattene mine, så voknet jeg :P

Skjønte IKKE hvor jeg var da jeg slo opp øynene.. mange forskjellige drømmer ja! xD

laughing4

Back
Topp