Mange poster?!?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvorfor kom innlegget mitt så mange ganger da...? Det ble ikke postet, men brått ble det postet så mange ganger? Beklager det.

Greit at jeg var glad etter timen, men måte på hvor mange ganger jeg skulle skrive der da. Hi hi! :-)

Hvorfor kom innlegget mitt så mange ganger da...? Det ble ikke postet, men brått ble det postet så mange ganger? Beklager det.

Greit at jeg var glad etter timen, men måte på hvor mange ganger jeg skulle skrive der da. Hi hi! :-)
Forumet klikker litt innimellom ;-) sånt skjer!

Hehe, ja, det var jo ikke måte på. :P Forumet klikker litt iblant, dessverre. ;)
Det ble veldig positivt her inne, da! :D

Hi hi! :-)
Folk må
Hehe, ja, det var jo ikke måte på. :p Forumet klikker litt iblant, dessverre. ;)
Det ble veldig positivt her inne, da! :D
Hi hi! :-) Folk må jo tro jeg er helt rar! :-) Vel, det er jeg kanskje også. Ti hi! :-) Fikk litt sjokk da jeg så alle postene iallfall! Men ser nå at det er en tråd til etter meg med flere poster, så da er jeg ikke alene.

Ellers er det jo godt med maaange positive tråder da. ;-)

Hi hi! :)
Folk må

Hi hi! :) Folk må jo tro jeg er helt rar! :) Vel, det er jeg kanskje også. Ti hi! :) Fikk litt sjokk da jeg så alle postene iallfall! Men ser nå at det er en tråd til etter meg med flere poster, så da er jeg ikke alene.

Ellers er det jo godt med maaange positive tråder da. ;-)
Slo saman trådane dine eg, så blei det ikkje så mange :-)
Men ja, kjekt med positive trådar :D

Back
Topp