mange nettsteder men...

biddy

Glad i forumet
har dere vert inn på flinkmamma.com?
Jeg synst klærne der var så mye rimligere enn så mange andre plasser, å så masse søtt :D

Ja, der var det mye fint. [:)]

så søtt ut, men ble litt skeptisk.. synes siden var veeeldig uproff og rotete..

hmmm...muli det [:)] Men hu jeg fekk tipse av har den ole brom dressen til guten sin...den var jo like fin i virkliheten [:)]

Hm.. Jeg skulle bestille den tigerdressen tenkte jeg. Meen, de sa det var 2 igjen, og at jeg måtte betale før de sendte + at de ikke kunne garantere noe om at den Tigerdressen var på lager når de hadde motatt betaling.. tar ca. 3-4 dager før de mottar over skanidabanken så.. UFf.. skeptisk..

Meen den var så nydeelig fin!![:D]

jaaa...var kjempe nussli [:D]

Denne siden har jeg aldri hørt om før,og noen ting sier meg at det ikke er helt uten grunn. Siden så utrolig cheezy ut, syns jeg, og syns egentlig ikke de hadde fine klær heller...men det er nå bare min mening.[;)]

ORIGINAL: Jellybelly

Denne siden har jeg aldri hørt om før,og noen ting sier meg at det ikke er helt uten grunn. Siden så utrolig cheezy ut, syns jeg, og syns egentlig ikke de hadde fine klær heller...men det er nå bare min mening.[;)]

lov til å ha kvar si meining [:)]

Jeeg har nå bestilt den tigerdressen som jeg syns var så nydeeelig fin!!. Spent å se om den kommer i poster.. var no tross alt ikke mye jeg måtte betale for den. å syns den såå nydelig pen ut!. så venter spent no fremover, for å se om den dukke opp[:D]

jeg har bestilt 2 nydelige bodyer og den ole brum dressen der i dag. leste nøye gjennom alle sidene hennes. og er jo ikke rart den ikke er like proff som vanlige butikker sin. det er som hun sier dette er mer en hobby enn jobb. hun jobber 100% ved siden av. jeg prøver meg hvertfall. handlet for totalt 263 kr med porto, og skulled et vise seg att hun er en skurk skal jeg klare tapet av de pengene. syns initiativet hennes er genialt=)

ORIGINAL: sommergave

jeg har bestilt 2 nydelige bodyer og den ole brum dressen der i dag. leste nøye gjennom alle sidene hennes. og er jo ikke rart den ikke er like proff som vanlige butikker sin. det er som hun sier dette er mer en hobby enn jobb. hun jobber 100% ved siden av. jeg prøver meg hvertfall. handlet for totalt 263 kr med porto, og skulled et vise seg att hun er en skurk skal jeg klare tapet av de pengene. syns initiativet hennes er genialt=)

kan ikke være mer eni i det [:)]

Etter å ha fått to jenter er jeg mer enn forsynt av alle mulige disney og andre barnetv figurer ol på klær... Så dette var ikke nettbutikken for meg iallefall!!!!!!!

i dag kom pakka mi=) bestilte på søndag kveld tror jeg..eller mandag morgen ikke helt sikker he he..nydelige klær og en fantastisk dame å sende mail med angående bestillingen. kommer absolutt til å handle der igjenn.=)

så flott [:D] skal bestille jeg og [:D]

Back
Topp