Mange medlemmer?

Hører nok til her, ser ut til at 8.aug blir termin :) Men med MA for to mnd siden holder jeg meg nok litt på sidelinjen og følger med til jeg ser tester blir sterkere/ får oppfølging med HCG-målinger osv :)
Håper det går rette veien nå
 
Sniker litt fra sidelinja her. Håper på å få flytte inn for godt - det gjenstår å se. 3+2 idag, positiv CB.. Foreløpig termin 13.08. :)
 
Jeg vet ikke.. får jo ikke vite sånt før ul desverre :( men legen mente jeg kunne være det, da sist "mens" var rar.. men enn så lenge forholder jeg meg til 4+1 og termin 8.8.19..
Gravid er jeg om jeg så er 4 eller 8 uker på vei o_O:woot:
Ja, det er du jo! Når er Tul?
 
Skal ikke ha noen tul som jeg vet om.. så er vel rundt uke 19 :yuck: aaaaaltfor lenge til :wacky:
Åja :happy: jeg er vandt med at vi i assistert befruktning verden alltid har det :p jeg hadde tatt en privat om jeg ikke fikk det dekket :hilarious:
 
Her er det naturlig unnfanging etter 10mnd prøving, så får desverre ikke tul :( hvordan kan man ta det privat? Er det dyrt?
Ah, skjønner. Så gøy dere fikk det til da, 10 mnd føles kanskje lenge når man står i det. :oops: privat tul ligger vel på en 6-900 ca. Men det er her i området.:)
 
Sniker både her og i juligruppa. Aner egentlig ikke når jeg har termin da forrige syklus varte i 47 dager, tr var veeeeldig forsinket. Vanligvis har jeg en syklus på 32 dager. Kjedelig å ikke vite hvor langt en er på vei :p
 
Ja, det er du jo! Når er Tul?
Da blir det tul alikevel.. var på legevakta igår med kjempe smerter på venstre side i bekkenet :nailbiting: så da ringte han sykehuset som vil ha meg inn på tul for å se hvor fosteret sitter og hvor langt jeg er på vei.. håper alt er bra der inne :smiley-ashamed004 også får man se om jeg forblir i August eller flytter til Juli :confused005
 
Da blir det tul alikevel.. var på legevakta igår med kjempe smerter på venstre side i bekkenet :nailbiting: så da ringte han sykehuset som vil ha meg inn på tul for å se hvor fosteret sitter og hvor langt jeg er på vei.. håper alt er bra der inne :smiley-ashamed004 også får man se om jeg forblir i August eller flytter til Juli :confused005
Uff... Lykke til! Hold oss oppdatert på hvordan det går!
 
Uff... Lykke til! Hold oss oppdatert på hvordan det går!
Selvfølgelig :) men jeg har ikke noe dårlig følelse når det gjelder fosteret, mer når det gjelder kroppen min :( hadde sånne smerter på ca samme plassen i Juni også.. ble sendt på sykehuset da også uten at de fant ut hva det var, men da var jeg ikke gravid..
 
Da blir det tul alikevel.. var på legevakta igår med kjempe smerter på venstre side i bekkenet :nailbiting: så da ringte han sykehuset som vil ha meg inn på tul for å se hvor fosteret sitter og hvor langt jeg er på vei.. håper alt er bra der inne :smiley-ashamed004 også får man se om jeg forblir i August eller flytter til Juli :confused005
Oj da. Når blir TUL ? God bedring!
 
Var på tul på Torsdag. De var ganske sikre på at alt Så bra ut, men skal tilbake nå Torsdag for en ny ul.. men fikk vite at jeg er 4uker+, så da blir jeg ihvertfall i august gruppa :)
Hyggelig å ha deg her
 
Back
Topp