mange kynnere

tulla29

Forelsket i forumet
Jeg ble litt engstelig da jeg leste i en tråd her om dere med mange kynnere.. Hva regnes mange som??

Jeg har hatt mange den siste uka, og var jo på kontroll på føden på mandag pga blødning. Sa det til både jordmor og gyn da, men de spurte lissom ikke noe mer om det..
Har vært mindre idag enn det var, men vet ikke om det kan ha med at jeg har vært sykmeldt siden mandag med beskjed om å holde sofaen jeg? (noe jeg har prøvd å gjøre så godt jeg kan da..)

Jeg har kynnere gjennom hele dagen. Men værst er det om kvelden, når jeg slapper helt av, når lillegutt er i seng. Da har jeg kynnere omtrent hvert 5. min, hele kvelden gjennom... På dagen er det hver gang jeg løfter noe, gjør noe som krever litt ekstra innsats...

Kan ha en sammenheng med at du skal holde deg i ro ja. Jeg ble fullt sykemeldt i forrige svangerskap, pga blant annet masse kynnere. Er nå også sykemeldt pga andre ting, men kommer ikke tilbake i jobb å lenge dette fortsetter..

Jeg har endel kynnere i løpet av hele dagen, men så har jeg arbeidet også da. Så derfor fikk jeg beskjed om å be legen i morgen om 100% sykemelding i iallefall en mnd. Har historie med for tidlig fødsel, så jordmor var litt bekymret for det. Kynnere er ikke farlig, men mange er ikke bra, det kan sette i gang fødsel for tidlig.

Hmm.. var det ikke da litt rart at de ikke spurte noe mer om det da? Virker jo som om sånt skal tas seriøst..
Jeg får det å mest når jeg slapper av, hvis jeg gjør noe som er litt tungt får jeg bare vondt, har ikke tenkt over at jeg får kynnere da..

Uff, jeg er gravid for 1.gang og føler meg litt småhysterisk, men synes jo ikke det er så gøy når det skjer ting som lissom ikke skal skje da..

Men tror ikke du trenger å være bekymret, tulla29.
Legen ville nok ha sagt no mer om det var alvorlig...
Men om du er veldig bekymret, kan du jo ta en tlf til legen din i morgen, og spørre igjen...

(Det skal sies at kynnere er normalt å ha, og det er veldig bra for forberdelse til fødsel. Trener opp....)

Jaja, jeg får se hvordan det blir til uka når jeg skal jobbe igjen :)
Kan jo være at jeg ble ekstra sliten i magen pga hosting, nysing og snyting [8D]

Back
Topp