Mange kynnere?

Kun hvis jeg gjør for mye husarbeid eller står/går for mye. Sitter jeg i ro er det relativt rolig.

Ikke en eneste ennå. Men sånn var det forrige svangerskap ogsà. Men hele 5 dager før fødsel konstant med falske rier[emoji85]

Selv opplever jeg det flere ganger om dagen, og slik var det med førstemann også. Dersom jeg er på jobb, eller i annen aktivitet, kommer de hyppigere.

Kun hvis jeg gjør for mye husarbeid eller står/går for mye. Sitter jeg i ro er det relativt rolig.
Samme her! Jeg får skikkelig vondt i magen av å gå. Da må jeg stoppe, eller gå veldig sakte. Og dette er visst kynnere sier jordmor. Kan kjenne det når jeg er mer i ro også, men da går det veldig greit

Hadde mye og ofte en stund, så dabbet det av, nå er de og hilser på ett par ganger om dagen

Såpass :o Det vil jeg tro man blir rimelig utmattet av!
You bet! Hvert 10 minutt fra torsdag til torsdag[emoji16] Også får du beskjed på føden at det er ingenting[emoji28][emoji28] Men gikk bra til slutt. Livmoren må gjøre seg klart. Derfor synes jeg de som har regelmessig kynnere i siste trimester er heldige[emoji5][emoji5]

Hadde masse kynnere hver dag fra uke 17. Kom hver time.
Forsøkte magnesium uten hell. Fikk det stillesittende så vel som i aktivitet.
Nå har jeg pga vannavgang fått påvist GBS i vaginalt sekret, hvem vet om det har vært medvirkende årsak til de mange sterke kynnere

Jeg har ikke hatt noen enda som jeg har kjent.

Jeg har veldig mye synes jeg. Kommer gjennom hele dagen; om jeg ligger stille på sofa, når jeg spiser, når jeg dusjer, når jeg går(både fort, sakte, kort og langt). Er veldig slitsomt synes jeg, men lege osv sier det ikke er å gjøre noe med ☹️

Jeg har veldig mye synes jeg. Kommer gjennom hele dagen; om jeg ligger stille på sofa, når jeg spiser, når jeg dusjer, når jeg går(både fort, sakte, kort og langt). Er veldig slitsomt synes jeg, men lege osv sier det ikke er å gjøre noe med ☹️
jepp. sånn er det her også. og når jeg må tisse, når jeg kjører bil osv. men jeg kjenner at jo mer sliten jeg er, jo mer kynnere får jeg..Kroppen er flink til å gi signaler her:woot:

Hadde masse kynnere hver dag fra uke 17. Kom hver time.
Forsøkte magnesium uten hell. Fikk det stillesittende så vel som i aktivitet.
Nå har jeg pga vannavgang fått påvist GBS i vaginalt sekret, hvem vet om det har vært medvirkende årsak til de mange sterke kynnere

Det er godt mulig. Jeg har fått påvist høy konsentrasjon av GBS i urin, og i disse periodene har jeg hatt svært mange kynnere. Hyppigheten har avtatt kraftig da jeg har fått antibiotika.

You bet! Hvert 10 minutt fra torsdag til torsdag[emoji16] Også får du beskjed på føden at det er ingenting[emoji28][emoji28] Men gikk bra til slutt. Livmoren må gjøre seg klart. Derfor synes jeg de som har regelmessig kynnere i siste trimester er heldige[emoji5][emoji5]

Det skjønner jeg. Ja takk til regelmessige kynnere i 3.trimester framfor konstante rett før fødsel. Her hadde jeg rier i 40 timer før sønnen kom, og jeg syntes det var utmattende nok :D

Hadde mer kynnere sist, men denne gangen er de kraftigere. Har daglig flere ganger om dagen da. Men sist hadde jeg mange og regelmessige kynnere fra uke 33. Har hatt regelmessige kynnere i 1-2 timer en kveld så langt nå. Men de plager meg ikke nevneverdig mye. Må bare stoppe opp med/bremse det jeg holder på med.

Jeg har hatt kynnere hver dag siden uke 20. Så fort jeg reiser meg opp kommer de eller snur meg i sengen:P begynner å bli slitsomt å gå rundt med steinhard mage:O

Back
Topp