Opplever du kynnere? Iblant? Flere hver dag? Hver time?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke en eneste ennå. Men sånn var det forrige svangerskap ogsà. Men hele 5 dager før fødsel konstant med falske rier[emoji85]
Samme her! Jeg får skikkelig vondt i magen av å gå. Da må jeg stoppe, eller gå veldig sakte. Og dette er visst kynnere sier jordmor. Kan kjenne det når jeg er mer i ro også, men da går det veldig greitKun hvis jeg gjør for mye husarbeid eller står/går for mye. Sitter jeg i ro er det relativt rolig.
You bet! Hvert 10 minutt fra torsdag til torsdag[emoji16] Også får du beskjed på føden at det er ingenting[emoji28][emoji28] Men gikk bra til slutt. Livmoren må gjøre seg klart. Derfor synes jeg de som har regelmessig kynnere i siste trimester er heldige[emoji5][emoji5]SåpassDet vil jeg tro man blir rimelig utmattet av!
jepp. sånn er det her også. og når jeg må tisse, når jeg kjører bil osv. men jeg kjenner at jo mer sliten jeg er, jo mer kynnere får jeg..Kroppen er flink til å gi signaler herJeg har veldig mye synes jeg. Kommer gjennom hele dagen; om jeg ligger stille på sofa, når jeg spiser, når jeg dusjer, når jeg går(både fort, sakte, kort og langt). Er veldig slitsomt synes jeg, men lege osv sier det ikke er å gjøre noe med![]()

Hadde masse kynnere hver dag fra uke 17. Kom hver time.
Forsøkte magnesium uten hell. Fikk det stillesittende så vel som i aktivitet.
Nå har jeg pga vannavgang fått påvist GBS i vaginalt sekret, hvem vet om det har vært medvirkende årsak til de mange sterke kynnere
You bet! Hvert 10 minutt fra torsdag til torsdag[emoji16] Også får du beskjed på føden at det er ingenting[emoji28][emoji28] Men gikk bra til slutt. Livmoren må gjøre seg klart. Derfor synes jeg de som har regelmessig kynnere i siste trimester er heldige[emoji5][emoji5]