mange her

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
oj så det ikke før nå jeg [:D] det er jo så utrolig mange her inne [:D]
det er jo kjempe koslig da [:D] syns det kommer flere og flere for hver dag jeg [:D] hva driver dere på med nå da?
sitter å vurderer om jeg skal gå å legge meg, skal opp tidlig i morra [&o]
klem [:)]

Vel, kona skal legge seg og jeg har ikke så mye å finne på.

Så på et tappert forsøk å bli en del av gjengen her inne har også jeg valgt å legge ut magen min på display!

sitter her jeg da..sambo snorka så jæ...at jeg måtte bare stå opp igjen..
Tror også jeg har noe kynnere på gang her,noe jeg aldri har merka nor til tidligere.. vondt i maven,og den er kjempe hard!!!nesten så jeg blir litt uggen og kvalm her jeg sitter.
Buuuu[:'(]

ORIGINAL: Raggsokk

Så på et tappert forsøk å bli en del av gjengen her inne har også jeg valgt å legge ut magen min på display!

hehe[:D]

Er det tvillinger?

Flott mage!

Mine besteforeldre har spurt om det samme [&:]

hehehe.

ORIGINAL: mimime

sitter her jeg da..sambo snorka så jæ...at jeg måtte bare stå opp igjen..
Tror også jeg har noe kynnere på gang her,noe jeg aldri har merka nor til tidligere.. vondt i maven,og den er kjempe hard!!!nesten så jeg blir litt uggen og kvalm her jeg sitter.
Buuuu[:'(]

uff da [:'(]  prøv å ta en kopp te eller noe, det kan hende at det hjelper [:)] det gjorde det på meg ihvertfall [:)]

Hei hei[:)] Sitter her og leser igjennom alt mulig. Har ikke vært her så mye i det siste,så må ha med meg alt! hehe. Kan jeg bare spørre hva jenten din gjør av forsjellige ting nå? Spiser hun grøt osv? Synes det er helt utrolig hvordan de små tingene de gjør blir så kjempestore for oss[:)] Adrian puttet føttene sine i munnen i dag og jeg ble jo såå stolt[:D]

haha du er en morsom fyr ja haha [:D]

fin mage, hehe når har du termin [:D]

Nå er det god natt snork snork!

tullebukk! [8D]

ååå så flink gutt du har da [:D] ksjønner at du er stolt [:D] thea har ikke gjort det enda men hun prøver da [:D]
ja thea spiser grøt 2 ganger om dagen hun og et halvt glass med fruktmos [:)] hun elsker det [:)]  skal kasje begynne med middag oxo snart tenkte jeg [:)] det er så morro å sehvordan hun spiser og sånt [:D]
hva med gutten din da? får han grøt?

Ja er så artig med alle de nye tingene de gjør[:)]
Så fint at hun liker det da! Når begynte hun og få det da? Jeg har så vidt begynt med grøt ja. Han liker det kjempe godt! [:D]
Hvordan begynte du med grøt til hun? Ga du mer og mer hver dag bare?

DØDS BRA!!![:D][:D] Du skulle jo få lagt det inn som avatar da[;)][8D]

når hun var 4 mnd så ga jeg henne noen smaks prøver og etterhvert så prøvde jeg mer og mer, ja prøvde bare å ta litt mer grøt hver dag ja,men det er bare å prøve seg fram [:)] til slutt så finner du en rytme på det [:D]

Okey.[:)] Synes det høres så vanskelig ut nå som jeg ikke bare kan slenge frem puppen hele tiden lenger.hehe. Ammer du hun enda?

ååå har du slutta og amme? hvorfor det?
nei ammer hun ikke lenger, siden jeg måtte gå på noen tabletter som jeg ikke kunne amme med, og når jeg skulle pumpe meg så kom det nesten ikke noe melk ut, og jeg har hatt lite melk siden jeg fikk bryst betenelse.
så jeg ammer noen ganger i uka eller noe nå

rofl [:)]

Raggsokk, nå må du lage en egen tråd på pappaforumet hvor vi alle må vise frem magene våres.

Nei ikke helt enda. Men tenker og gjøre det for jeg har lagt så mye av meg.. Litt skummelt masse ettersom jeg igår prøvde en bukse som var altfor liten for 2 månder siden og nesten litt stor nå..
Ellers ville jeg ha forsatt,men visner jo vekk her snart[8D][:o]

Back
Topp