Mange her?

Hei! Ifølge terminlista er vi 153 stk her inne

Det er vel lite aktivitet i hele bv for tida, jeg aner ikke hvorfor. Jeg har andre forum jeg bruker pga lite aktivitet her, men er nå inne og sjekker et par-tre ganger i uka.

tja, det blir jo lite aktivitet når forumet tappes til FB da.. Er jo derfor de ikke ønsker at vi skal reklamere for andre forum, er gjerne sånn at folk ikke kommer tilbake igjen iom at FB er lett tilgjengelig. ;)

Synes dte er synd at fb skal ta over. Skjønner at det er lettere da de fleste allerede er på fb hele dagen likevel.. Men man er jo langt ifra så anonym der som her..

Her er jeg i hvertfall...

MomToTwins skrev:
Her er jeg i hvertfall...

Og det liker vi!!!!

Jeg er her :-) bare vært litt lite aktiv,da det har vært travelt hjemme og på jobb :-)

Har forsøkt å være aktiv men kjenner motivasjonen daler når det er så få som svarer. Det er nok pga at alle er på fb sin gruppe, men det vil ikke jeg siden jeg ikke har lyst til å offentliggjøre profilen min til folk jeg ikke kjenner. Her er det mer anonymt, og man kan eventuelt bli venn med de man ønsker selv på fb i tillegg.

Forrige gang jeg var gravid, var det veldig stas å sjekke babyverden hver dag, men denne gangen er det lite liv dessverre.

Du offentlig gjør jo ikke profilen din. de i gruppa får jo ikke noe tilgang til den så lenge du ikke er venner med de :) Er jo ikke fb sin gruppe er jo bv sin, vi kommer jo herifra ;) Litt synn mår man ikke ønsker å si hvem man er for da kan man jo heller ikke delta på treff :/ Dere er nu velkommen hvis dere skulle få lyst vi blir nu der inne :) jeg er innom her 2-3 gangen i mnd å ser! Noen igjen her som er fra Alta/ Finnmark?

squakky skrev:
Synes dte er synd at fb skal ta over. Skjønner at det er lettere da de fleste allerede er på fb hele dagen likevel.. Men man er jo langt ifra så anonym der som her..

Enig! Vet at jeg ikke er så veldig aktiv selv, men satser på at det blir mer action når fødselen nærmer seg og når barna har kommet og vi sikkert har mye vi lurer på og har lyst til å dele. Håper jeg!:)

Jeg er her :) Orker ikke inn på facebook...ikke enda hvertfall....synes det er bedre å få vært litt anonym her inne :)

Jeg er her kanskje en gang i uken, men skjer så lite, så går fort ut igjen. Synst fb siden er mye bedre, og har allerede vært på ett treff med koselige damer=)

Jeg ble mindre aktiv etter at de la om hele forumet. Ble ikke det samme etter det, men det tror jeg de har skjønt, siden de driver og lager til konkurranser og styr. Vet ikke om det hjelper så mye i lengden, men håper det, for bv er jo ett veldig kjekt forum. 

Jeg er inne og sjekker innimellom, sliter med tilgangen til bv til tider på maskinen jeg sitter på hele dagen hver ukedag.. dermed begrenser det seg litt i mengde i forhold til tidligere.. 

Jeg tenker at aktiviteten øker når fødslene nærmer seg og folk går ut i permisjon. Ikke alle som har tid til å sitte på bv dagen lang når de er opptatt med jobb, familie, barn etc. Var ikke så aktiv sist jeg gikk gravid før det nærmet seg fødsel heller og det syns jeg er helt greit. Treff får vi vel med oss uansett :)

Back
Topp