mange her som mottar bostøtte???

Hei1999

Glad i forumet
og hvordan fikk dere d??

leier kommunal leilighet og er alene med 2 barn... har søkt på bostøtte siden august... og bare fått avslag pga at inntekta mi i 2009 var for høy...
har endatil sendt klage,men alikavel fådd avslag.. dem krevde å få kopi av seperasjonsbevillinga,lønnsslipper og registrert flytting på barna,og di fikk d,men alikavel avslag....
har en inntekt på kansje 150.000 i året no....

å æ syns d e rart at ik æ ska få bostøtte når ei venninne av mæ fikk d. å ho hadde en inntekt på nesten 300.000 i 2009..

[:)]dytter for deg. høres veldig rart ut

Jeg får bostøtte, men bare ca 2000kr mdn. Kommunal Leilighet. Betaler 4565 i husleie, og strøm utenom. Her bytter pappaen og jeg på adressen på barnet annethvert år da, så jeg får mindre de årene hun ikke "bor" hos meg. Vi har 50/50.

Jeg går på aap nå da, og har ikke hat noe særlig inntekt de siste tre årene desverre...

Har du lavere inntekt nå,kan du søke p.g.a inntektsnedgang OG legge ved de siste lønnslipper [:)] 

Jeg har innekt på ca 180 000 i året (inkludert bostøtte det da, får 3033). Leier privat leilighet, har to barn! Og jeg fikk bostøtte før barna ble flyttet til min adresse. De skulle ikke ha noenting av meg, utenom selvangivelsen tror jeg [:)] Du burde dra å snakke med de, og høre hvorfor du ikke får.. Få en time hos en der [:)]

ORIGINAL: Samantca

Jeg får bostøtte, men bare ca 2000kr mdn. Kommunal Leilighet. Betaler 4565 i husleie, og strøm utenom. Her bytter pappaen og jeg på adressen på barnet annethvert år da, så jeg får mindre de årene hun ikke "bor" hos meg. Vi har 50/50.

Jeg går på aap nå da, og har ikke hat noe særlig inntekt de siste tre årene desverre...

har akkurat d samme som deg... får aap fra nav,betaler 4700 i husleie(kommunalt),har barna 50/50,og har adressen til barna hos meg... så hvorfor får jeg avslag på bostøtta hver mnd???? enda di har fått alle papirene de trenger...

ORIGINAL: Råsa Muffin

Jeg har innekt på ca 180 000 i året (inkludert bostøtte det da, får 3033). Leier privat leilighet, har to barn! Og jeg fikk bostøtte før barna ble flyttet til min adresse. De skulle ikke ha noenting av meg, utenom selvangivelsen tror jeg [:)] Du burde dra å snakke med de, og høre hvorfor du ikke får.. Få en time hos en der [:)]

har prøvd å ringe dem som sitter å styrer med bostøtta... men får bare beskjed hos husbanken om at jeg må snakke med han som styrer dett for kommunen... å når man kontakter han så får man til svar at jeg må selv skrive klage osv... å endatil har jeg levert alle di jævla papirene husbanken trenger.... begynne å bli mektig lei av å nå frem til de i husbanken,for han fyrn her i kommun sitt der som en grønnsak å skjønne ingenting...

Det er forskjellig prosedyre fra kommune til kommune....

ORIGINAL: *Musti*

Har du lavere inntekt nå,kan du søke p.g.a inntektsnedgang OG legge ved de siste lønnslipper [:)] 

har søkt pga inntektsnedgang... men d nytter ikke for jeg får opp samme greia på hver avslag om at inntekta mi i 2009 va på 227000... å det er den jo ikke på nå...

Back
Topp