Mange ganger testet dere

Jakobe4

Betatt av forumet
Ja mange ganger testet dere etter dere fikk den aller første positive testen...Jeg fikk jo en del positive eggløsning da jeg skulle ha mensen, men tok i det som et svar da..

Men har kun testet med EN graviditets test og den var knall tydelig positiv...
Men er vel mange som har testa mye??

testet rugedag 11 en på rugedag 12 og nå på testdagen :) 

kremt, jau. TESTOMAAAAAN Som jeg er, så testa jeg til jeg fikk sterke streker.

Er så redd denne gangen, så det ga meg liksom litt ro, pluss blodprøver.

Blodprøve 3+4 (hcg: 29)
Urinprøve 4+0
Blodprøve 4+1(hcg: 289. måtte forsikre meg om stigning før jeg gadd å si ifra til sjefen)
Blodprøve 5+1(hcg: 5336)

Den jeg tok 3+4 var jo den første positive, så da har jeg til nå testet 3 ganger etter at jeg fant ut at jeg var gravid.

Urinprøve 4+0
Blodprøve 4+1(hcg: 289. måtte forsikre meg om stigning før jeg gadd å si ifra til sjefen)

Den jeg tok 3+4 var jo den første positive, så da har jeg til nå testet 3 ganger etter at jeg fant ut at jeg var gravid.

Urinprøve 4+0

Urinprøve 4+0

testet med en digital 3+4 og har etter det tatt en graviditetstest på legekontoret og 3 hcg prøver (ikke fått svaret på den siste enda) pga alle blødningene mine.

Har testet bare en gang enda, men bestilte 4 nye tester i dag. Klarer liksom ikke tro at det er sant! ;)

Testet flere ganger, men det var fordi jeg hadde flere billige tester liggende. Har enda en dunge med billige tester liggende... hehe
Hadde en cb digital som jeg tok på ikm dagen, men da visste jeg jo at jeg var gravid. Likevell så deilig å se det skriftlig:)

Testet med en vanlig sånn med streker på morran da mensen ikke kom... MEN fant jo ikke noe andre tester.. og kunne ikke forstå at den var positiv.. så da bar det avgårde å kjøpe clearblue - digital med uker... og den viste 2-3...;)
Og så måtte jeg ta en en uke senere.. bare for å se.. som viste 3+....

Her om dagen fant jeg såklart billigtestene mine også.. men nå har jeg begynt å tro på det.. så har ikke testa noe mer ;)

Back
Topp