Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så vanskelig ;-)Hvordan får du til pynten?
Bruker aldri neglelakk med farge. Det er mye styr, begynner den å flasse, må jeg ta bort lakken på alle negler.Herreklokke?
Liker ikke å skille meg jeg heller.Jeg er ganske så anonym i den fronten sklir heller inn blant de som ikke blir lagt merke til og som ikke får et ekstra øyekast etter seg liksom har ikke energi eller ork til å gjøre noe ut av meg selv nå, men lysten er der mange fine tips her
Er dere flinke til å pynte dere? Jeg er ikke, men har stadig lyst blir som regel å hive på den vanlige sminka (pudder, øyenbryn, maskara) og ta på noen fornuftige klær og trø i sko med sokker i. Var i Dyreparken i sommer, og går å kikker på mange forskjellige mennesker. Utrolig mange mødre er så flinke til å pynte seg! Solbriller, armbånd, hår, snasne sko (uten sokker). Beina her er jo et kapittel for seg selv, og bør ikke vises offentlig Det koster nok både penger og tid, men det er kanskje på tide å begynne å føle seg litt mer vel? Sukk!
Jeg skal utvide til å ordne hår (med nevnte stylingføner i sist innlegg), svak øyenskygge og fsrge på leppene og prøve å shoppe litt fine klær. Men finslige klær er ofte lette og luftige, jeg er en frysepinn, og kan ikke tenke meg å gå med bare ankler hele sommeren
Noen som har gode tips?