MANGE AV BARNA

MariusMamma

Gift med forumet
SOM SOVER PÅ EGET ROM?
ELLER SOVER DE INNE HOS DERE?

MARIUS SITT ER IKKE FERDIG PGA. STOREBROR SITT I KJELLERN IKKE ER FERDIG ENDA. SÅ HAN LIGGER INNE HOS OSS AV DEN GRUNN - SKAL FLYTTE PÅ EGET ROM SÅ SNART DET ER FERDIG NEDE!!!![:)]

ORIGINAL: *stolt mamma*

Ligger på vårt soverom enda[:)]

Ligger i egen seng, men på vårt soverom:)

Daniel sover på eget rom, og det har han gjort fra første dag. Jeg har en ekstra seng der inne så det hender jeg legger meg der når jeg har ammet han på natta. Synes han sover bedre når han sover alene. Og Veldig deilig for oss å ha sovereommet vårt for oss selv...

Mathias sover i egen seng på vårt rom, vil nok ikke flytte ham til sitt rom før han iallefall er 6 måneder...[;)]

ORIGINAL: gunnemor

Mathias sover i egen seng på vårt rom, vil nok ikke flytte ham til sitt rom før han iallefall er 6 måneder...[;)]

Signerer[:)]

Sindre sover på vårt rom i vår seng. Han har sovet i bagen plasert i vogga i 4 timer en natt....

Caroline sover på vårt rom, men i vogga si

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin:)

Ligger i egen seng, men på vårt soverom:)

ORIGINAL: mrsdior

er jo anbefalt og ha de på foreldrene sitt rom til de er 1år gammel. så her såver han på vårt rom, som oftest i vår seng...[8D]

samme her

Jeg regner nok med at Elea blir liggende hos oss til rundt 1 års alderen. Har ikke begynt å pusse opp barnerommet hennes enda.

Caroline sover på vårt rom, men i vogga si

her også, men i sengen vår noen ganger den siste delen av natten (pga at jeg sovner mens jeg ammer henne)  [:D]

ORIGINAL: mrsdior

er jo anbefalt og ha de på foreldrene sitt rom til de er 1år gammel. så her såver han på vårt rom, som oftest i vår seng...[8D]

hvem anbefaler det? Vi har han på rommet vårt enda, men vi fikk beskjed på HS at når man slutter å nattamme er det best å gi de eget rom, helst før de er 6mnd fordi gode søvnvaner innarbeides best før den tid og det er lettest å venne de til å sove på eget rom før den tid.

ORIGINAL: *stolt mamma*

Ligger på vårt soverom enda[:)]

signerer

jeg har og hørt at å gi dem eget soverom tiligest mulig er best.
her sover han i egen seng på vårt soverom. men nå som han sover rundt, så skal han snart få eget. må bare få litt peng så jeg kan kjøpe alt jeg vil han skal ha på rommet sitt[:D] 

Lucas sover i vårat rum, men i sin egen vugge, har inga planer på å flytta honom i de första.. känns som att han är för liten till å sova i eget rum.. kommer nog ha han i vårat rum till ca 6 mån

Han sover inne hos oss enda, tipper han skal på eget om ca 2 mnd, kanskje 1. [:)]

Her sover lille diva i sin egen prinsesseseng inne på vårt rom [:)] Har ikke planer om å flytte på henne med det første heller, syns det virker så tidlig... Men det er mest pga min egen nattesøvn tror jeg, he he. Godt å ha henne så nær og høre at ho snorker lavt.. [;)]

Loke sover inne med oss, MEN i sin egen säng!! [:)] Vi har bara ett sovrum klart... han får ett eget i andre etage då det blir klart.. kanske i sommar! ??

Back
Topp