Mang som har

ORIGINAL: mammamilla

ORIGINAL: triknu

kutta ut graut på mårrån te ongan? Ser d e mang som jir brødskiv istan for graut[:D] Burd main kutt ut grautn eiller?

Man bør/trenger ikke..
Det er anbefalt grøt lengst mulig, også etter fylte 1 år [:)]

Her er det grøt morgen og kveld og brødmåltid til lunsj [:)]

Sign [:)]

Luna vil ikke ha grøt til frokost så hun får brødskive men på kvelden da sluker hun en stor bolle med grøt[:D] *raringen min*

ORIGINAL: Belkin

Her har vi grøt morgen og kveld, og kommer nok til å fortsette med det en god stund. Oda elsker grøt, og det er mye lettere å få henne til å spise nok med grøt. Brød er fortsatt ikke spes populært [&:]

Samme med Maja også. Vi har det ikke travelt med å kutte ut grøten, men jeg gleder meg til vi kan variere litt med brødskiver også.

ORIGINAL: namba

Her har vi grøt morgen og kveld, og kommer nok til å fortsette med det en god stund. Oda elsker grøt, og det er mye lettere å få henne til å spise nok med grøt. Brød er fortsatt ikke spes populært [&:]

Samme med Maja også. Vi har det ikke travelt med å kutte ut grøten, men jeg gleder meg til vi kan variere litt med brødskiver også.

Ja, skal bli greit å kunne smøre ei skive eller to, slippe å lage grøten flere ganger hver dag (selvom det er ganske enkelt da..) Men jeg tenker at vi kommer til å fortsette med grøt på kvelden lenge (om Oda vil da), jeg har alltid likt å spise grøt på kvelden - litt mer kos liksom. Etterhvert blir det jo havregrøt ol da.

Back
Topp