Sunshine1983
Elsker forumet
Har lest litt og ser ut som ergobaby passer best fra fødselen av... Noen med erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har babybjørn etter de to eldste, og den er jo ikke braErgobaby har et nyfødtinnlegg, men jeg har skjønt det sånn at bruken bør begrenses i starten uansett?! Her kjøpte vi et bæresjal (mobywrap) før vi gikk over til manduca. Du kan bære barnet vendt utover i Ergobaby, men ikke i manduca (ellers er de ganske like), men mange foreldre bærer barna sine for mye vendt utover og for tidlig. Det beste for barnet er gjerne å kunne skjermes fra alle inntrykk. Får helt vondt i meg når jeg ser et lite nurk, stor i øynene (nesten i sjokk), vendt utover mot masse folk, lyder og lys. De blir veldig raskt overstimulertFor de.større barna tror.jeg kanskje ergoen er bedre, vi savner å.kunne snu snuppa vendt ut (snart 2 år). Hadde vi kunne velge på nytt hadde vi gått for Ergobaby360, men vi er veldig fornøyde med manducaen. Uansett hva du velger så er begge selene bra!
![]()