Mandeloperasjon

Krøllo

Elsker forumet
Sønnen min på 6 år har fjernet Mandlene idag, han er kjempe lei seg fordi han ikke kan få varm mat, så blir jeg litt usikker, kan han ikke få varm mat selv om han selv ønsker det ? Jeg har selvsagt ikke gitt han det enda siden jeg var usikker..

Han er også i ganske god form, og syns det er kjedelig å sitte i ro, blir barn verre og verre etter hver dag? Eller har han vært heldig ?

Min datter spiste varmmat allerede 6 timer etter operasjonen. Hun var skrubbsulten og fikk beskjed på sykehuset, vi overnattet der, at hun kunne spise litt men passe på at maten ikke var for varm.

Hun fikk også paracet hver 3 time om dagen i ca. 3 dager og en paralgin minor hver kveld i en uke og det gjorde nok sitt til at hun aldri klaget over smerter.

ORIGINAL: *Mari Høne*

Min datter spiste varmmat allerede 6 timer etter operasjonen. Hun var skrubbsulten og fikk beskjed på sykehuset, vi overnattet der, at hun kunne spise litt men passe på at maten ikke var for varm.

Hun fikk også paracet hver 3 time om dagen i ca. 3 dager og en paralgin minor hver kveld i en uke og det gjorde nok sitt til at hun aldri klaget over smerter.

Ok, takk for svar [:)]

På barneavdelinga på st.olavs fikk ingen spise varm mat de første dagene.. Du kan risikere en stor blødning..

ORIGINAL: Angelofhope

har ikke legen sagt noe om hva man kan spise?

Jo han sa kald mat, men jeg leste på nettet, der stod det at de kan spise det de vil[&:] Så ble usikker.. Men han får kun kald mat av meg..

Back
Topp