Mandariner..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Noe så livsfarlig burde aldri vært sluppet på markedet.. Jeg er så sinnsykt avhengig.. Å det er jo selvfølgelig ikke det verste å være avhengig av, men jeg spiser så mange at jeg får diare! Renner på dass hele dagen jo, ikke rart jeg ikke har lagt på meg ennå.. Det rekker ikke å feste seg før det kommer ut igjen!! Også klaaaarer jeg ikke å stoppe.. Må ha, bare må ha.. Hadde besøk iste.. Som spurte om de kunne få.. Å de spiste TRE stykker.. Jeg var neste på gråten.. Hadde egentlig ikke lysst å dele i det hele tatt! 

jeg fikk dilla på dette i forrige sv.skap og når jeg fortalte det til jordmor sa hun at det ikke er like sunt som man skal ha det til, fordi det er sååå mye fruktsukker eller noe idet sa hun.. husker iallefall at jeg ble dritskuffet når hun sa det... :(

Ja, kjøpte meg en liten haug på jobb her en dag (ti stk) og fikk høre av ei jeg jobber med, om jeg hadde hamstret helt fram til jul nå eller?[8|][8|] Hallo! Ti stk er jo borte på max to dager [:D]

har dilla på d jeg også... kalde KLEMENTINER[;)] det selges ikke manderiner i norge annet enn hermetiske tror jeg... [8D] har fått trykt dette inn med te-skje av sambo siden jeg gikk å sa mandariener heletiden[8D]
men uanset.. NAM NAM[:D]

Hehe, tenkte jeg skulle nevne det jeg også, men greide å la vær. Klementiner it is.. Godt uansett! [:D]

potato potato.. smaker like godt fordet[:)] 

noen som vet forksjellen på mandarin og klementin? [8|]

ORIGINAL: silher

mandariner er steiner i. d finnes steiner i klementiner og men d er litt sjeldnere. leste et sted at hvis d er steiner i klementiner er d fordi klementintreet har vokst i nærheten av et sitrontre[8|] hehe så nå vet dere d[8D][:D] hehe

Veldig glad i klementiner jeg også ;) men da jeg gikk mye til fotsone før fikk jeg beskjed om å ikke spise mandariner, klementiner eller appelsiner.. gjorde sinnsykt vondt med fotsone, han kunne merke jeg hadde spist det, noe med nyrene tror jeg det var ???!!

ORIGINAL: cathrine2

ORIGINAL: silher

mandariner er steiner i. d finnes steiner i klementiner og men d er litt sjeldnere. leste et sted at hvis d er steiner i klementiner er d fordi klementintreet har vokst i nærheten av et sitrontre[8|] hehe så nå vet dere d[8D][:D] hehe

oj, det har vært steiner (og mange) i alle jeg har spist i det siste, hmm... takk for info [:D]

ORIGINAL: Gravi82

Veldig glad i klementiner jeg også ;) men da jeg gikk mye til fotsone før fikk jeg beskjed om å ikke spise mandariner, klementiner eller appelsiner.. gjorde sinnsykt vondt med fotsone, han kunne merke jeg hadde spist det, noe med nyrene tror jeg det var ???!!

stemmer at det var nyrene..hatt det selv! nyrene er ikke glad i for mye citrus dessverre. men klarer ikke la være for det.. lenge siden j har hatt fotsone så merker ikke no..[8D]

Back
Topp