Mandagstråd

Mamalou

Elsker forumet
Hva er planene for dagen og uka?

Mannen venter på tlf om han må hente noen deler i byen... håååper for da skal han ta meg med på "luftetur"[8D][:D] Hvis ikke så tror jeg at jeg skal bake litt[:)]

I dag skal vi til jordmor[:D]
Og så skal eg en liten tur på jobb etter det...
Begynner på mi siste uke på jobb før permisjonen starter...[:D]

Her har jeg en lang TO DO-liste hengende over meg. Masse som må ordnes nå de siste dagene før lillegutt kommer. Er vel bare å sette i gang på toppen av lista og jobbe seg gjennom. Tror først på plakaten er en tur på søpledynga med søppel, så en tur innom en butikk og bytte noen klær jeg fikk med meg i feil str...[:)] Så handle litt og bake en kake, samtidig som jeg støvsuger og vasker gulv. Før en tur på venninnebesøk i kveld. Som mange sier, du skal roe deg ned og slappe av du nå, så jada, men må bare...først [:D]

planen for denna dagen er å få unna litt klesvask og brette litt klær ,dra og kjøpe hårvoks til min kjære ellers ikke flere planer finne ut hva en skal ha til middag,kanskje en tur på yoga til eftan...

kose med gutten min på 2 år når han er hjemme igjen fra bhg [:)]

ellers denna uka: skal gutten min på 2 år være hjemme i morgen og onsdag så da er det bare å satse på godvær ute så vi slipper å være inne, mye mer moro å være ute med han om dagen for både meg og han[;)]
torsdag skal jeg til jm, får se om han lille i magan har tenkt å snu seg riktig vei, skal på ul neste uke for vurdering av snuing... *håper håper* på at han klarer det selv....
fredag ingen planer foreløpig å så er det HELG [:D] og min kjære skal gå birkebeineren på lørdag... blir spennende[;)]

i dag bli d litt husarbeid med å legg sammen litt klær, vask og heng opp litt meir klær. deretter bli d å slapp av før lillemann hentes i bhg og middagen ska lages. tirsdagen har æ ingen planes mn onsdagen e den store bakedagen, da bli d masse rundstykka og sjokoladekake, for har ein som bli 4 på torsdagen så da bli d litt feiring. Ska prøv å få møtt nånn flere fra bv i trh på torsdagen å... fredagen bli d husvask og klargjøring te bursdagshælg..jepp, feiring både lørdag og søndag...mn e heldigvis ikke nå mang som kjæm da, dæm vart bare litt spredd da farfaren mått reis bort i forbindelse me jobb og ikke kunn kom før søndagen... så satse på at han i magen hold sæ inni magen enda litt te. mn kan få kom etter helga dah... sånn at æ e heim te neste helg, da får æ besøk fra sandnes... såfremt æ ikke e på føden såklart... 

Skal å kjøpe ny postkasse med lås, så vi slipper å bli frastjålet mer post![:'(][:)]
Ellers skal vi i bursdag senere i ettermiddag[:)]
Sola skinner og livet er herlig!

Jeg skal ta det med ro hjemme i dag. Våknet klokka fem i dag tidlig og har ikke sovet siden. [&:]

Jeg skal prøve å strikke ferdig babyteppet mitt i løpet av uka. Det er målet! hehe..
Akkurat nå sitter jeg å leser en del på nett. Her er litt info ang fødsel hvis noen vil lese:
http://www.kk.no/814347/sannheten-om-aa-fode
[:D]

Ha en fin mandag og uke alle sammen!

Jeg har vært hos jordmor, og alt er bra. Det var nok siste kontrollen der. Merkelig å tenke på[:D]

Ellers så venter vi på telefon fra en klinikk der storebror skal operers på onsdag. Men han er litt forkjøla så må vente og høre hva de sier, om det blir noe av operasjonen, eller om den blir utsatt.

Kanskje vi  kjører oss en tur innover bygdene her i dag?? Regner med gubben ikke har så lyst til det, men skulle hatt ny madrass til vogna og litt småsaker..[:)] + slå hjel litt tid.

Storebror var knapt ett par timer i barnehagen i dag fra morgenen av, da de skulle på tur, og siden han er forkjøla så får han ikke være ute. Ihvertfall ikke før vi vet om det blir operasjon eller ikke.

Ellers så skal jeg vaske rein en kommode, og legge i babyklær[:D]

Idag er  det en ren sofa dag.
Gjorde for mye i går. så i dag sover jeg og slapper av.
våknet i dagmorges med smerter i lysken i og litt mensen smerter. så skal vel magen vokse igjen.

ønsker alle en super dag

Idag har vi vært på føden på omvisning og mer info ang fødsel. Skal bruke resten av min mandag på å sette på vask, stryke noen klær, lage resten av bordkortene og rydde litt.

Tirsdagen skal det ryddes og vaskes her hjemme, ikke lenge til bebisen kommer da må tingene være rent, ikke minst alle bebis klærne :-)
Onsdag er det klar for ny jordmor time igjen, deretter svangerskapskurs, og avslutter dagen med å få besøk av en vennine som skal scrappe med meg.

Torsdag, er det forsatt ingen planer her hos meg.
Mens fredag er det penger inn på kontoen, sambo skal på lønningspils mens jeg skal være med noen venner, og unne meg et par ting kanskje? :)

Siste uka mi før prmisjonen nå, jobber 60 %. Jobber fire halve dager og en heil, deilig!
Ingen planer for dagen, annet en at jeg skal på jobb fra halv to. Leverete snuppa i barnehagen i mårest, og har heimen for meg selv. Deilig!

planen i dag er å gjøre ferdig en vaske/ryddeliste..(jaaada mannfolk kan regnes med som en av barna[8D]) slik at "noen" her hjemme vet hva som skal gjøres for å holde dette kaoset av en leilighet ryddig og rent[:D] og samtidig plottet inn ukelønn lista til sønnene min i håp om at det inspirerer han til å være mer flink her hjemme[:)].
driver å vaske kjøkkenet..så får man se hvor langt man rekker før sambo er ferdig på jobb. for da må jeg inn til biblioteket en tur med noen filmer og bøker..så blir det sikkert å handle før kvelden kommer[:)] og det blir mer rydding hehe.

sitter og venter på en stor pakke....
har bestilt vasker til badet på internett,sia eg ikkje klarer og gå noe serlig i butikker[:)]
ellers må eg begynne og planlegge litt bursdag til minsta som blir 4 på onsdag.[:)]

aprilbarn: God bedring!!

Nattlys: Skjønner godt at det blir lås på postkasse, ekkelt at noen titter i posten din!!

Ellers ser jo alle fryktelig aktive ut, nok å gjøre på en mandag ja.

[hr]
Her skal jeg brette klær, sette på ny vask, stryke gardiner og henge opp. Hvis jeg orker! Våknet opp og følte meg veldig fin form etter sykdommen i helgen - men nå føler jeg meg brått litt svimmel her! Så får bare ta det rolig og se hva jeg rekker [:)]

Her har endelig energien kommet som lyn fra klar himmel:)
Så i dag skal jeg på butikken, vaske klær, innom banken, henge opp klær, sy vognpose, støvsuge og lage middag til sambo kommer hjem fra jobb:)
Hvis jeg rekker skal jeg sortere litt babytøy slik at det minste blir lett å finne igjen på flyttelasset.
Og i kveld skal jeg kose meg med fargekart og planlegging av pakking og flytting:)
Kanskje jeg rekker å pakke litt også?? LITT GIRA ETTER VI FIKK HUSET VI LA INN BUD PÅ FØR HELGA!!!! hehe.... Håper vi får flytte til påske!!! Og at lillemann holder seg i magen til termin:)

ORIGINAL: Enirdna

Så i dag skal jeg på butikken, vaske klær, innom banken, henge opp klær, sy vognpose, støvsuge og lage middag til sambo kommer hjem fra jobb:)
Hvis jeg rekker skal jeg sortere litt babytøy slik at det minste blir lett å finne igjen på flyttelasset.
Og i kveld skal jeg kose meg med fargekart og planlegging av pakking og flytting:)
Kanskje jeg rekker å pakke litt også?? LITT GIRA ETTER VI FIKK HUSET VI LA INN BUD PÅ FØR HELGA!!!! hehe.... Håper vi får flytte til påske!!! Og at lillemann holder seg i magen til termin:)

Gratulerer med nytt hus!
Kan vi få se det da? [:D]

ORIGINAL: Lindus82

ORIGINAL: Enirdna

Gratulerer med nytt hus!
Kan vi få se det da? [:D]

Har lagt inn link til finn.no i jubeltråden;)

Denne uka har jeg litt å gjør.. siden lillejenta kommer om ei uke sånn cirka så må leiligheta være vasket å ting ordnet [:)]  kjenner jeg gleder meg, men samtidig er nervøs.. førstegangsfødende her i gården...

Back
Topp